La literatura canvia de pell / Eduard Ramírez
Ramírez, Eduard

Data: 2009
Resum: Sobre l'arribada en els propers anys del llibre digital i la profunda transformació del sector del llibre que aquest avenç comportarà. També parlen de dos portals editors: leer-e. es i edi. cat. Aquetsa darrera posa a la venda els primers llibres electrònics catalans.
Contingut: Inclou un comentari dedicat als fons digitalizats que duen a terme projectes com BiValDi (Biblioteca Valenciana Digital), Somni (col·lecció digital de la Universitat de València), Parnaseo (dedicat a la literatura espanyola i llatinoamericana) i la Biblioteca Virtual Miguel de Cervantes (Universitat d'Alacant)
Document: Comentari
Matèria: Llibre digital ; Llibre català ; Empreses editores ; 2009 ; Col·loquis ; 2000X
Cantó, Toni ; Romero, Manel J.M. ; López-Pampló, Gonçal ; Edi.cat : editorial ; Bromera : editorial ; Angle : editorial ; Cossetània : editorial ; Associació d'Editors del País Valencià ; Fòrum Digital del Llibre Valencià (2008 : València)
Publicat a: Levante. Posdata. València, Any XVII, núm. 661 (2009, 6 de febrer), p. 1-2, ISSN 1131-9437




El registre apareix a les col·leccions:
Tipus de document > Comentaris

 Registre creat el 2009-11-30, darrera modificació el 2024-02-22



   Favorit i Compartir

El sistema ha trobat un error mentre gestionava la vostra petició.

Els administradors del sistema han estat avisats.

En cas de dubte, poseu-vos en contacte amb p.traces@uab.cat