El màrqueting als serveis lingüístics. Introducció (I); Pensant en tu. El màrqueting als serveis lingüístics (II); Pensant en tot. El màrqueting als serveis lingüístics (III); I a qui li ho va dir? El màrqueting als serveis lingüístics (IV); La satisfacció és cosa de tres. El màrqueting als serveis lingüístics (i V) / Maria Cardellach (Subdirecció General de Política Lingüística), Jordi Graells (Servei Català de la Salut), Francesc Vilaró (Departament de Política Territorial i Obres Públiques), amb l'assessorament de Toni Puig (IMAE)
Cardellach, Maria
Graells, Jordi
Vilaró i Casalinas, Francesc
Puig, Toni (Col·l.)

Resum: Sobre les fases de planificació i de producció d'un servei públic. Els articles se centren, en particular, en l'aplicació de les tècniques del màrqueting a l'hora d'elaborar un servei de normalització lingüística. Tots els conceptes explicats s'exemplifiquen mitjançant l'aplicació a un servei lingüístic fictici, Ripollet S. L.
Contingut: El darrer article, "La satisfacció és cosa de tres. El màrqueting als serveis lingüístics (i V)", inclou un quadre resum dels continguts exposats al llarg de tota la sèrie d'articles.
Nota: Plans i Dinamització
Nota: El primer article està signat només per Maria Cardellach; els altres quatre estan signats per Maria Cardellach, Jordi Graells i Francesc Vilaró i van comptar, a més, amb l'assessorament de Toni Puig
Document: Estudi
Matèria: Planificació lingüística ; Administració ; Economia ; Normalització lingüística ; Català
Publicat a: Llengua i Ús. Barcelona, núm. 3; 4; 5; 6; 7 (1995, Segon Quadrimestre; 1995, Tercer Quadrimestre; 1996, Primer Quadrimestre; 1996, Segon Quadrimestre; 1996, Tercer Quadrimestre), p. 21-26; 22-26; 14-18; 10-16; 13-21



Número 3

Número 4

Número 5

Número 6

Número 7

El registre apareix a les col·leccions:
Tipus de document > Estudis

 Registre creat el 2009-11-30, darrera modificació el 2020-03-27



   Favorit i Compartir