Els Recursos lingüístics en el missatge publicitari / Lídia Pons i Griera (Universitat de Barcelona)
Pons i Griera, Lídia
Col·loqui Internacional de Llengua i Literatura Catalanes (10è : 1994, 18-25 de setembre : Frankfurt am Main)

Fecha: 1996
Resumen: Estudi del tractament de la llengua i del context en els missatges publicitaris catalans. L'autora té en compte tres tipus diferents de mitjans: els mitjans amb possibilitats visuals, el mitjans amb possibilitats fònico-auditives i els mitjans amb possibilitats fònico-auditivo-visuals.
Nota: Bibliografia (p. 306)
Documento: Estudi
Materia: Publicitat ; Llenguatge ; Català ; Mitjans de comunicació
Publicado en: Actes del Desè Col·loqui Internacional de Llengua i Literatura Catalanes. III, Barcelona : Publicacions de l'Abadia de Montserrat, 1996 (Vol. III, p. 297-306)

El registro aparece en las colecciones:
Tipo de documento > Estudios

 Registro creado el 2009-11-30, última modificación el 2024-02-07



   Favorit i Compartir