Bretxa, Vanessa ; Comajoan-Colomé, Llorenç ; Vila i Moreno, F. Xavier. 'Les veus del professorat: l'ensenyament i la gestió de llengües a secundària' / Avel·lí Flors-Mas
Flors Mas, Avel·lí (Universitat de Barcelona)

Data: 2019
Resum: Es tracta d'un volum que sintetitza una part dels resultats del projecte Diversitat sociocultural i adquisició de l'autoconfiança lingüística en català i castellà, finançat per l'Obra Social 'la Caixa' i l'Associació Catalana d'Universitats Públiques. Es tracta d'un dels múltiples projectes desenvolupats pels investigadors del CUSC-UB en el camp de la sociolingüística educativa. En essència, s'analitza la realitat sociolingüística de l'educació secundària a Catalunya amb l'objectiu d'entendre com els docents viuen la gestió (socio)lingüística de les llengües, quins obstacles tenen, quines necessitats detecten, i quins èxits i quins reptes identifiquen.
Document: Ressenya
Matèria: Estudi ; Sociolingüística ; Ensenyament ; Instituts ; Multilingüisme ; Bilingüisme ; Conflicte lingüístic ; Educació
Bretxa, Vanessa ; Comajoan, Llorenç ; Vila i Moreno, F. Xavier
Obres: Bretxa, Vanessa ; Comajoan-Colomé, Llorenç ; Vila i Moreno, F. Xavier. Les veus del professorat: l'ensenyament i la gestió de llengües a secundària . Barcelona : Horsori, 2017
Publicat a: Catalan Review, Núm. 33 (2019), p. 159-161 (Reviews) , ISSN 2053-339X

https://www.liverpooluniversitypress.co.uk/journals/article/51619/

El registre apareix a les col·leccions:
Tipus de document > Ressenyes

 Registre creat el 2020-09-24, darrera modificació el 2022-05-25



   Favorit i Compartir