Projecte de recerca «La llengua de la publicitat a la televisió» / Lídia Pons, Rosa Sayós, Universitat de Barcelona
Pons i Griera, Lídia (Universitat de Barcelona)
Sayós, Rosa (Universitat de Barcelona)
Col·loqui Internacional de Llengua i Literatura Catalanes (15è : 2009 : Lleida)

Data: 2010
Resum: Presentació del projecte de recerca "La llengua de la publicitat a la televisió", del grup investigador Llengua i Publicitat, del Departament de Filologia Catalana de la UB. El projecte té quatre objectius: 1. Estudiar la llengua catalana de la publicitat 2. Estudiar la combinació de recursos lingüístics i extralingüístics en la creació dels anuncis. 3. Estudiar els factors sociolingüístics que actuen sobre la llengua de la publicitat 4. Estudiar els factors psíquics, socials i culturals que es canalitzen a través de la llengua amb la finalitat de persuadir.
Nota: Llegit al Quinzè Col·loqui Internacional de Llengua i Literatura Catalanes, celebrat a la Universitat de Lleida entre el 7 i l'11 de setembre de 2009
Document: Comentari
Matèria: Publicitat ; Mitjans de comunicació ; Televisió ; Bases de dades ; Lingüística aplicada ; Català
Llengua i Publicitat. Universitat de Barcelona ; Departament de Filologia Catalana. Universitat de Barcelona ; Universitat de Barcelona
Publicat a: Actes del Quinzè Col·loqui Internacional de Llengua i Literatura Catalanes. Lleida, 2009, Barcelona : Publicacions de l'Abadia de Montserrat, 2010 (vol. 1, p. 487-496)

El registre apareix a les col·leccions:
Tipus de document > Comentaris

 Registre creat el 2018-05-28, darrera modificació el 2024-02-07



   Favorit i Compartir