Resultats globals: 3 registres trobats en 0.03 segons.
Traces. Catàleg, 3 registres trobats
Traces. Catàleg 3 registres trobats  
1.
Projecte de recerca «La llengua de la publicitat a la televisió» / Pons i Griera, Lídia (Universitat de Barcelona) ; Sayós, Rosa (Universitat de Barcelona) ; Col·loqui Internacional de Llengua i Literatura Catalanes (15è : 2009 : Lleida)
Presentació del projecte de recerca "La llengua de la publicitat a la televisió", del grup investigador Llengua i Publicitat, del Departament de Filologia Catalana de la UB. El projecte té quatre objectius: 1. [...]
Actes del Quinzè Col·loqui Internacional de Llengua i Literatura Catalanes. Lleida, 2009, Barcelona : Abadia de Montserrat, 2010 (vol. 1, p. 487-496)
   
2.
L'eslògan publicitari, una nova fraseologia per a la consolidació de vells valors / Guarro i Picart, Beatriu (Universitat de Barcelona) ; Col·loqui Internacional de Llengua i Literatura Catalanes (14è : 2006 : Budapest)
"En aquest treball ens centrarem, sobretot, en l'ús de determinats recursos lingüístics sorprenents, com ara l'atribució de sentit literal a les frases fetes o la il·lustració de determinades paraules amb imatges que les investeixin d'un doble sentit. [...]
Actes del Catorzè Col·loqui Internacional de Llengua i Literatura Catalanes. Budapest, 2006, Barcelona : Abadia de Montserrat, 2009 (vol. 2, p. 201-212)
   
3.
Èmfasis melòdics en els eslògans publicitaris / Font-Rotchés, Dolors (Universitat de Barcelona) ; Col·loqui Internacional de Llengua i Literatura Catalanes (14è : 2006 : Budapest)
L'estudi es proposa "definir quins tipus d'èmfasis melòdics tenen lloc en els eslògans publicitaris de vehicles, i [intenta] donar explicació, des d'un punt de vista pragmàtic, de l'ús d'uns determinats èmfasis o característiques prosòdiques en detriment d'uns altres, segons la marca o la gamma que s'està anunciant i el grup social al qual va adreçat". [...]
Actes del Catorzè Col·loqui Internacional de Llengua i Literatura Catalanes. Budapest, 2006, Barcelona : Abadia de Montserrat, 2009 (vol. 2, p. 151-165)
   

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.
No heu trobat el que estaveu cercant? Proveu la vostra cerca a:
Llengua i Publicitat Universitat de Barcelona dins Amazon
Llengua i Publicitat Universitat de Barcelona dins Google Books
Llengua i Publicitat Universitat de Barcelona dins Google Scholar
Llengua i Publicitat Universitat de Barcelona dins Google Web
Llengua i Publicitat Universitat de Barcelona dins INSPIRE
Llengua i Publicitat Universitat de Barcelona dins NEBIS
Llengua i Publicitat Universitat de Barcelona dins Scirus