La reflexió interlingüística a l'educació infantil, una eina per a l'aproximació a la llengua escrita / Anna Marzà, Isabel Ríos, Universitat Jaume I, Departament d'Educació
Marzà, Anna (Universitat Jaume I)
Ríos, Isabel (Universitat Jaume I)

Fecha: 2016
Resumen: De l'abstract: "En aquesta contribució mostrem part d'una recerca en un aula multilingüe d'educació infantil on l'acostament a les llengües familiars no presents en el currículum es fa de forma progressiva a través de la presència de l'anglès, cada vegada més oberta i més relacionada amb les llengües del repertori del grup. Les percepcions i manifestacions de l'alumnat i de la mestra evidencien els canvis en la perspectiva i la presa de consciència de les possibilitats plurilingües de cada persona, i mostren les potencialitats d'una didàctica que s'acosta al plurilingüisme de forma natural, més enllà de la incorporació de l'anglès com a llengua estrangera".
Nota: Inclou referències bibliogràfiques (p. 45-46)
Documento: Estudi
Materia: Multilingüisme? ; Infants? ; Adquisició i aprenentatge ; Didàctica ; Llengua escrita ; Lectura ; Anglès ; Català ; Llengües ; Escoles
Publicado en: Llengua, societat i comunicació, Núm. 14 (2016), p. 38-46 (Monogràfic: L'ensenyament i l'aprenentatge de la lectura i l'escriptura inicials) , ISSN 1697-5928




El registro aparece en las colecciones:
Tipo de documento > Estudios

 Registro creado el 2018-01-23, última modificación el 2023-06-17



   Favorit i Compartir