1.
|
|
Introducció al monogràfic "El rol de l'ensenyament gramatical en l'aprenentatge de llengües: pràctiques reflexives, tasques comunicatives i material d'intervenció"
/
Fontich, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
García Folgado, María-José (Universitat de València) ;
Rodríguez Gonzalo, Carmen (Universitat de València)
Introducció al monogràfic «El rol de l'ensenyament gramatical en l'aprenentatge de llengües: pràctiques reflexives, tasques comunicatives i material d'intervenció», coordinat per Xavier Fontich, María-José García Folgado i Carmen Rodríguez Gonzalo.
2022 - 10.7203/caplletra.73.24636
Caplletra, Núm. 73 (Tardor 2022), p. 149-158 (Monogràfic: El rol de l'ensenyament gramatical en l'aprenentatge de llengües: pràctiques reflexives, tasques comunicatives i material d'intervenció)
2 documents
|
|
2.
|
|
3.
|
|
4.
|
Catalan pronominalization and information structure: the role of the primary accent
/
Forcadell, Montserrat (Universitat de Barcelona)
Del resum de l'article: "Certs aspectes de la pronominalització del català no poden ser descrits sense tenir en compte com el contingut informacional és representat en l'estructura de la frase. En aquest article es (re)analitzaran algunes dades ja tingudes en compte per la bibliografia (especialment a 'Els pronoms' de Todolí), considerant els efectes de de l'articulació de la informació en català, per tal de donar una visió més unitària del tema. [...]
2015
Catalan Review, Núm. 29 (2015), p. 1-22
|
|
5.
|
|
6.
|
|
7.
|
|
8.
|
|
9.
|
|
10.
|
|