21.
|
|
22.
|
|
23.
|
|
24.
|
|
25.
|
|
Presentació
/
Portolés Falomir, Laura (Universitat Jaume I) ;
Safont Jordà, Pilar (Universitat Jaume I)
Presentació del monogràfic "Retrat de l'educació multilingüe", inclòs en el número 68 de la revista 'Caplletra'. De l'article: "En concret, aquesta edició inclou cinc articles on es presenten una sèrie de reptes, propostes i reflexions de l'educació multilingüe que giren entorn de cinc conceptes principals: (i) pràctiques educatives multilingües, (ii) llengües locals i minoritzades, com és el cas del valencià, (iii) llengües d'herència de l'alumnat nouvingut, (iv) l'anglés com a llengua franca, i (v) nous enfocaments metodològics que integren llengua i contingut".
2020 - 10.7203/Caplletra.68.16472
Caplletra, Núm. 68 (Primavera 2020), p. 119-123 (Monogràfic: "Retrat de l'educació multilingüe")
2 documents
|
|
26.
|
|
'Actes de la Segona Jornada de la Càtedra Pompeu Fabra: El multilingüisme en blanc i negre'
/
Vidal Sabanés, Laia (Universitat Pompeu Fabra)
Es ressenya el primer volum que d'una sèrie que inclourà totes les actes de les jornades científiques que organitza anualment la càtedra Pompeu Fabra de la Universitat Pompeu Fabra (UPF). Les 'Actes de la II Jornada de la Càtedra Pompeu Fabra: El multilingüisme en blanc i negre', que és una publicació de la Universitat Pompeu Fabra (UPF), conté els textos que es van pronunciar en el marc de la Segona Jornada de la Càtedra Pompeu Fabra, que va tenir lloc els dies 10 i 11 de novembre del 2016 a Barcelona.
2019
Estudis Romànics, Núm. 41 (2019), p. 493-494 (Recensions)
|
|
27.
|
|
28.
|
|
29.
|
|
[Discussió]
/
Flors-Mas, Avel·lí ;
Codó, Eva ;
Teixidó i Planas, Martí ;
Comajoan, Llorenç ;
Pradilla i Cardona, Miquel Àngel ;
Valls i Alecha, Esteve ;
Sorolla Vidal, Natxo ;
Vila i Moreno, F. Xavier (Moderador) ;
Xarxa CRUSCAT. Institut d'Estudis Catalans ;
Institut d'Estudis Catalans ;
Jornades La recerca sociolingüística en l'àmbit de la llengua catalana (4s : 2018 : Barcelona)
Debat sobre la segona mesa de sociolingüística educativa, amb especial incidència en les conseqüències de l'educació multilingüe i les competències en llengua oral en català i castellà.
Barcelona : Institut d'Estudis Catalans, 2018
|
|
30.
|
|