El TNC contra la fúria dialèctica de Bergman / Joan Anton Benach
Benach, Joan-Anton

Fecha: 2010
Resumen: L'autor titlla d'agosarada l'aproximació a Bergman que Marta Angelat ha fet pel TNC. Segons l'autor, la directora no ha entès les pel·lícules d'Ingmar Bergman, precisament, perquè, diu, ha prescindit d'elles per fer l'adaptació teatral. El resultat ha estat, segons l'autor, una obra que dóna més importància a allò que passa que no pas a allò que es diu: ben allunyat de les intencions de Bergman. Segons l'autor, l'escenografia tampoc no convenç. L'únic positiu, segons l'autor, és la interpretació dels actors.
Documento: Crítica de teatre
Materia: Adaptació teatral ; Cinema suec ; Direcció teatral ; Interpretació teatral ; Escenografia ; 2010 ; 2000X
Bergman, Ingmar ; Angelat, Marta (Dir., Adap.) ; Moreno, Carolina (Trad.) ; Formosa, Feliu (Trad.) ; Glaenzel, Max (Esc.) ; Teatre Nacional de Catalunya : TNC : teatre
Obras: Bergman, Ingmar. Escenes d'un matrimoni / Sarabanda . Direcció: Marta Angelat. Escenografia: Max Glaenzel. Adaptació o dramatúrgia: Marta Angelat. Traducció : Carolina Moreno Tena i Feliu Formosa. Barcelona, Teatre Nacional de Catalunya, Sala Petita, 2010, 26 de gener - 28 de febrer
Publicado en: Hamlet, Núm. 1 (15 febrer 2010), p. 11 (Crítica a fons) , ISSN 2013-6471

El registro aparece en las colecciones:
Son noticia > Joan-Anton Benach
Tipo de documento > Críticas teatrales

 Registro creado el 2010-07-20, última modificación el 2023-09-24



   Favorit i Compartir