Fecha: |
2010 |
Resumen: |
L'autor titlla d'agosarada l'aproximació a Bergman que Marta Angelat ha fet pel TNC. Segons l'autor, la directora no ha entès les pel·lícules d'Ingmar Bergman, precisament, perquè, diu, ha prescindit d'elles per fer l'adaptació teatral. El resultat ha estat, segons l'autor, una obra que dóna més importància a allò que passa que no pas a allò que es diu: ben allunyat de les intencions de Bergman. Segons l'autor, l'escenografia tampoc no convenç. L'únic positiu, segons l'autor, és la interpretació dels actors. |
Documento: |
Crítica de teatre |
Materia: |
Adaptació teatral ;
Cinema suec ;
Direcció teatral ;
Interpretació teatral ;
Escenografia ;
2010 ;
2000X
Bergman, Ingmar
;
Angelat, Marta
(Dir., Adap.) ;
Moreno, Carolina
(Trad.) ;
Formosa, Feliu
(Trad.) ;
Glaenzel, Max
(Esc.) ;
Teatre Nacional de Catalunya : TNC : teatre
|
Obras: |
Bergman, Ingmar.
Escenes d'un matrimoni / Sarabanda . Direcció: Marta Angelat. Escenografia: Max Glaenzel. Adaptació o dramatúrgia: Marta Angelat. Traducció : Carolina Moreno Tena i Feliu Formosa. Barcelona, Teatre Nacional de Catalunya, Sala Petita, 2010, 26 de gener - 28 de febrer |
Publicado en: |
Hamlet, Núm. 1 (15 febrer 2010), p. 11 (Crítica a fons) , ISSN 2013-6471 |