El TNC contra la fúria dialèctica de Bergman / Joan Anton Benach
Benach, Joan-Anton

Data: 2010
Resum: L'autor titlla d'agosarada l'aproximació a Bergman que Marta Angelat ha fet pel TNC. Segons l'autor, la directora no ha entès les pel·lícules d'Ingmar Bergman, precisament, perquè, diu, ha prescindit d'elles per fer l'adaptació teatral. El resultat ha estat, segons l'autor, una obra que dóna més importància a allò que passa que no pas a allò que es diu: ben allunyat de les intencions de Bergman. Segons l'autor, l'escenografia tampoc no convenç. L'únic positiu, segons l'autor, és la interpretació dels actors.
Document: Crítica de teatre
Matèria: Adaptació teatral ; Cinema suec ; Direcció teatral ; Interpretació teatral ; Escenografia ; 2010 ; 2000X
Bergman, Ingmar ; Angelat, Marta (Dir., Adap.) ; Moreno, Carolina (Trad.) ; Formosa, Feliu (Trad.) ; Glaenzel, Max (Esc.) ; Teatre Nacional de Catalunya : TNC : teatre
Obres: Bergman, Ingmar. Escenes d'un matrimoni / Sarabanda . Direcció: Marta Angelat. Escenografia: Max Glaenzel. Adaptació o dramatúrgia: Marta Angelat. Traducció : Carolina Moreno Tena i Feliu Formosa. Barcelona, Teatre Nacional de Catalunya, Sala Petita, 2010, 26 de gener - 28 de febrer
Publicat a: Hamlet, Núm. 1 (15 febrer 2010), p. 11 (Crítica a fons) , ISSN 2013-6471

El registre apareix a les col·leccions:
Són notícia > Joan-Anton Benach
Tipus de document > Crítiques de teatre

 Registre creat el 2010-07-20, darrera modificació el 2023-09-24



   Favorit i Compartir