visitant ::
identificació
|
|||||||||||||||
Cerca | Ajuda | Departament de Filologia Catalana UAB | Sobre Traces | Català English Español |
Pàgina inicial > Traces. Catàleg > El "performance" catalán, turismo cultural y La Cubana / |
Data: | 2005 |
Resum: | Estudi sobre la companyia La Cubana i les característiques dels seus espectacles teatrals, amb especial atenció a 'Mamá quiero ser famoso'. |
Nota: | Bibliografia (p. 352-353) |
Nota: | Text llegit el 2 de juny de 2005 al "I Simposi Internacional sobre Teatre Català Contemporani" |
Document: | Estudi |
Matèria: |
Companyies teatrals ;
1981-2004 ;
Teatre català ;
Teatre espanyol ;
Ideologia literària ;
Performance ;
Teatre de varietats ;
Ideologia lingüística ;
Públic ;
Televisió=Motiu literari ;
Fama=Motiu literari ;
Cinema=Motiu literari ;
Metateatre ;
Representació ;
Musical ;
Òpera ;
Motiu literari ;
1980X ;
1990X ;
2000X Milán, Jordi ; La Cubana : companyia ; Comediants : companyia ; Els Joglars : companyia ; La Fura dels Baus : companyia ; Centre de Cultura Contemporània de Barcelona ; Mercat de les Flors : teatre ; Festival de Teatre de Sitges. Sitges Teatre Internacional (16è : 1983 : Sitges) ; Festival Olímpic de les Arts (1992 : Barcelona) |
Obres: |
Dels vicis capitals . Companyia: La Cubana. Sitges. 1981 Agua al siete . Companyia: La Cubana. Sitges, Jazz Drac. 1982 Cubana Delikatessen . Companyia: La Cubana. Sitges, Festival de Sitges. 1983 Cubanadas a la carta . Companyia: La Cubana. 1988 La Tempestad . Companyia: La Cubana. 1986 Cómeme el coco, negro . Companyia: La Cubana. 1989 Cegada de amor . Companyia: La Cubana. 1995 Equipatge per al 2000 . Companyia: La Cubana. Barcelona, Centre de Cultura Contemporània de Barcelona. 1999 Una nit d'Òpera . Companyia: La Cubana. 2001 Mamá quiero ser famoso . Companyia: La Cubana. 2004 Cubana Marathon Dancing . Companyia: La Cubana. Barcelona, Festival Olímpic de les Arts, Mercat de les Flors. 1992 |
Publicat a: | I Simposi Internacional sobre Teatre Català Contemporani. De la transició a l'actualitat, Barcelona : Institut del Teatre, 2005 (p. 325-353) |