Fecha: |
2002 |
Resumen: |
Bulgari, la luxosa firma italiana de perfums i joies, ha patrocinat la novel·la de Fay Weldon, 'Connexió Bulgari', en la qual sovinteja el nom de la marca comercial. Diversos escriptors com Quim Monzó o Empar Moliner donen la seva opinió sobre l'ús de marques i com afecten aquestes a la creació literària. |
Nota: |
El reportatge també inclou un text titulat 'D'inserció gratuïta' que esmenta alguns autors que han inscrit anuncis en les seves obres sense contraprestació econòmica com Quim Monzó a 'Olivetti, Moulinex, Chaffoteaux et Maury' i Tom Wolfe a 'La foguera de les vanitats'. |
Documento: |
Comentari |
Materia: |
Traducció al català ;
Novel·la anglesa ;
Publicitat
Weldon, Fay
;
Via, Maria
(Trad.) ;
Monzó, Quim
(1952-) ;
Moliner, Empar
;
Wolfe, Tom
|
Obras: |
Weldon, Fay.
Connexió Bulgari . Traducció de Maria Via. Barcelona : Edicions 62, 2002? |
Publicado en: |
El Periódico de Catalunya. Llibres. Barcelona (2002, 12 de juliol), p. 24 (El reportatge) |