Paraules patrocinades / Óscar López
López, Óscar

Resum: Bulgari, la luxosa firma italiana de perfums i joies, ha patrocinat la novel·la de Fay Weldon, 'Connexió Bulgari', en la qual sovinteja el nom de la marca comercial. Diversos escriptors com Quim Monzó o Empar Moliner donen la seva opinió sobre l'ús de marques i com afecten aquestes a la creació literària.
Nota: El reportatge
Nota: El reportatge també inclou un text titulat 'D'inserció gratuïta' que esmenta alguns autors que han inscrit anuncis en les seves obres sense contraprestació econòmica com Quim Monzó a 'Olivetti, Moulinex, Chaffoteaux et Maury' i Tom Wolfe a 'La foguera de les vanitats'.
Document: Comentari
Matèria: Traducció al català ; Novel·la anglesa ; Publicitat
Weldon, Fay ; Via, Maria (Trad.) ; Monzó, Quim (1952-) ; Moliner, Empar ; Wolfe, Tom
Obres: Fay Weldon. Connexió Bulgari . Traducció de Maria Via. Barcelona : Edicions 62, 2002?
Publicat a: El Periódico de Catalunya. Llibres. Barcelona (2002, 12 de juliol), p. 24

El registre apareix a les col·leccions:
Tipus de document > Comentaris

 Registre creat el 2009-11-30, darrera modificació el 2016-11-23



   Favorit i Compartir