Ocasión perdida / Jacinto Antón
Antón, Jacinto

Data: 2001
Resum: A propòsit de la representació de 'L'adéu a Lucrècia Borja', Jacinto Antón creu que el Teatre Lliure ha inaugurat una nova seu en fals i que ha perdut una oportunitat històrica per demostrar la seva vàlua. El possibilisme ha fet que, com que Lluís Pasqual no estava lliure, s'hagi obert el teatre menystenint la importància que això suposava.
Nota: Vegeu també la crònica de la inauguració de Jacinto Antón a 'El País': "Un emocionado recuerdo de Fabià Puigserver preside la apertura del nuevo Teatre Lliure" (23 de novembre del 2001, Cataluña, p. 14).
Document: Comentari
Matèria: 2001 ; Política teatral ; Teatre català ; Teatres ; 2000X
Santos, Carles ; Mira, Joan Francesc ; Santos, Carles (Dir.) ; Pasqual, Lluís
Obres: Carlos Santos. L'adéu de Lucrècia Borja (sobre un text de Joan F. Mira) . Direcció musical i escènica: Carlos Santos. Barcelona, Teatre Lliure. 2001, 22 de novembre
Publicat a: El País. Barcelona (2001, 24 de novembre), p. 37 (Espectáculos. Ópera) , ISSN 1134-6582

El registre apareix a les col·leccions:
Tipus de document > Comentaris

 Registre creat el 2009-11-30, darrera modificació el 2023-09-24



   Favorit i Compartir

El sistema ha trobat un error mentre gestionava la vostra petició.

Els administradors del sistema han estat avisats.

En cas de dubte, poseu-vos en contacte amb p.traces@uab.cat