Una tercera via en l'aprenentatge. Les repercussions en els centres d'autoaprenentatge / Francesc Ferran, Margarida Massot
Ferran, Francesc
Massot, Margarida
Trobada de Centres d'Autoaprenentatge de Català (2a)

Fecha: 1996
Resumen: Els autors defensen que entre les dues estratègies bàsiques d'orientar l'aprenentatge: l'aprenentatge centrat en l'aprenent i l'aprenentatge centrat en el professor, hi ha una tercera via, que relacionen amb els models constructivista i empitocèntric, en la qual el paper de l'assessor esdevé fonamental. Partint d'aquesta perspectiva, l'article se centra en els centres d'autoaprenentatge i tracta de les estratègies bàsiques que ha de complir l'assessorament perquè sigui eficient: a) fer-se preguntes; b) planificar; c) regular i revisar el procés, i d) avaluar. Finalment, també inclou un decàleg on es resumeixen les funcions de l'assessor.
Nota: Resum d'una conferència feta en el marc de la II Trobada de Centres d'Autoaprenentatge de Català
Documento: Comentari
Materia: Adquisició i aprenentatge ; Didàctica ; Cursos ; Català
Publicado en: Llengua i Ús. Barcelona, núm. 6 (1996, Segon Quadrimestre), p. 43-47 (Didàctica) , ISSN 2013-052X




El registro aparece en las colecciones:
Tipo de documento > Comentarios

 Registro creado el 2009-11-30, última modificación el 2023-09-24



   Favorit i Compartir