Actituds dels consumidors catalans davant l'ús comercial del català / M. Montserrat Aguilera i Vilar (Institut de Sociolingüística Catalana)
Aguilera i Vilar, M. Montserrat

Data: 1995
Resum: Resultats de l'estudi d'opinió encarregat el 1992 per l'Institut de Sociolingüística Catalana per tal de conèixer els comportaments i les actituds dels catalans vers l'ús comercial del català. La conclusió principal que es desprèn de l'enquesta és que el català actua sempre molt més com a afavoridor del consum que no pas com a desafavoridor.
Contingut: Inclou un gràfic sobre el coeficient d'incidència comercial del català
Document: Informació
Matèria: 1992 ; Enquesta ; Sociolingüística ; Actituds lingüístiques ; Comerç ; Publicitat ; Català ; 1990X
Publicat a: Llengua i Ús. Barcelona, núm. 3 (1995, Segon Quadrimestre), p. 55-59 (Sociolingüística) , ISSN 2013-052X




El registre apareix a les col·leccions:
Tipus de document > Informacions

 Registre creat el 2009-11-30, darrera modificació el 2023-09-24



   Favorit i Compartir