El Component verbal dels missatges publicitaris / Anna M. Torrent i Badia
Torrent, Anna M.
Congrés Internacional de la Llengua Catalana (2n : 1986)

Fecha: 1992
Resumen: Mitjançant un conjunt de 28 cartells publicitaris, s'estudien els models textuals (narratiu, descriptiu, expositiu, etc. ) i els recursos expressius (incorrecció, creació de paraules, estrangerismes, etc. ) que poden presentar els missatges publicitaris. Es considera que els textos utilitzats en publicitat representen un registre lingüístic diferenciat.
Contiene: Inclou un recull de cartells publicitaris
Documento: Estudi
Materia: Registres lingüístics ; Publicitat ; Discurs-text escrit ; Català
Publicado en: Segon Congrés Internacional de la Llengua Catalana. Volum. IV. Àrea 3: Lingüística social / Isidor Marí (ed.), Palma de Mallorca : Universitat de les Illes Balears, 1992 (p. 267-296)

El registro aparece en las colecciones:
Tipo de documento > Estudios

 Registro creado el 2009-11-30, última modificación el 2023-09-24



   Favorit i Compartir