["Quin futur tenim a Europa?"] / Rosa Calafat
Calafat, Rosa M. (Universitat de les Illes Balears)
Simposi sobre l'Ensenyament de la Llengua i la Literatura Catalanes a la Secundària i a la Universitat (2n : 2013 : Barcelona)

Resumen: "Considerar continguts d’aprenentatge sota paràmetres d’estat implica una aproximació a com fer dels aprenents immergits en la cultura catalana uns parlants interessats per l’entorn més immediat. En aquest article aportam elements que ens permeten reflexionar sobre què estudien aquests alumnes i quins continguts són els que els formen en tant que parlants d'una llengua i d'un país, la qual cosa ens dóna eines per mesurar la percepció col·lectiva que els parlants tenen d'ells mateixos i dels altres".
Nota: Inclou referències bibliogràfiques (p. 205-206)
Nota: Intervenció a la taula rodona "Quin futur tenim a Europa?" del 2n Simposi sobre l'Ensenyament de la Llengua i la Literatura Catalanes a la Secundària i a la Universitat, celebrat el dia 11 d'octubre de 2013 a la seu de l'Institut d'Estudis Catalans (Barcelona)
Nota: Sense títol. Part de la secció 'Taula rodona'
Documento: Documents escrits ; Taules rodones
Materia: Ensenyament ; Català ; Cultura catalana ; Educació ; Catalunya
Publicado en: Raons de futur, Barcelona : Bellaterra : Institut d'Estudis Catalans : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015 (p. 197-206)




 Registro creado el 2017-12-19, última modificación el 2017-12-19



   Favorit i Compartir