Cap a una (re)construcció social de la realitat sociolingüística catalana, des de l'escola primària / M. Dolors Areny i Cirilo
Areny Cirilo, Dolors
Jornades Llengua i Ensenyament (2s : 2005)

Data: 2010
Resum: L'estudi proposa transformar les representacions lingüístiques del català i orientar els processos bàsics de socialització dels infants des de l'escola primària. Per a l'autora, la figura del mestre juga un paper clau com a model de comportament lingüístic.
Nota: Referències bibliogràfiques (p. 287)
Nota: Estudi presentat a les II Jornades Llengua i Ensenyament celebrades el dies 25 i 26 de novembre de 2005
Document: Estudi
Matèria: Ensenyament ; Sociolingüística ; Escoles ; Actituds lingüístiques ; Adquisició i aprenentatge ; Català
Departament d'Educació. Generalitat de Catalunya ; Generalitat de Catalunya
Publicat a: Treballs de sociolingüística catalana, Núm. 20 (2010), p. 277-289 (Part III. Actuacions) , ISSN 2013-9136




El registre apareix a les col·leccions:
Tipus de document > Estudis

 Registre creat el 2011-12-20, darrera modificació el 2023-06-18



   Favorit i Compartir