visitant ::
identificació
|
|||||||||||||||
Cerca | Ajuda | Departament de Filologia Catalana UAB | Sobre Traces | Català English Español |
Pàgina inicial > Traces. Catàleg > Cap a una (re)construcció social de la realitat sociolingüística catalana, des de l'escola primària / |
Data: | 2010 |
Resum: | L'estudi proposa transformar les representacions lingüístiques del català i orientar els processos bàsics de socialització dels infants des de l'escola primària. Per a l'autora, la figura del mestre juga un paper clau com a model de comportament lingüístic. |
Nota: | Referències bibliogràfiques (p. 287) |
Nota: | Estudi presentat a les II Jornades Llengua i Ensenyament celebrades el dies 25 i 26 de novembre de 2005 |
Document: | Estudi |
Matèria: |
Ensenyament ;
Sociolingüística ;
Escoles ;
Actituds lingüístiques ;
Adquisició i aprenentatge ;
Català Departament d'Educació. Generalitat de Catalunya ; Generalitat de Catalunya |
Publicat a: | Treballs de sociolingüística catalana, Núm. 20 (2010), p. 277-289 (Part III. Actuacions) , ISSN 2013-9136 |