1.
|
|
2.
|
|
3.
|
|
4.
|
|
Opinions sobre el comportament lingüístic del món publicitari
/
Servei de Normalització Lingüística
Respostes de Ferran Martorell (Associació Empresarial Catalana de Publicitat), Robert Rodergas (Gremi de Publicitat), Antoni Noguero (Fundació Universitària Europea de Relacions Públiques), Miquel Pongiluppi (Club de Marketing de Barcelona) i David Torrejón (Asociación Española de Anunciantes) a les preguntes del Servei de Normalització Lingüística sobre la importància de les opcions lingüístiques en l'àmbit de la comunicació empresarial, la publicitat, el màrqueting i les relacions públiques arran de la signatura del conveni de col·laboració entre les seves entitats i la Direcció General de Política Lingüística de la Generalitat de Catalunya .
1997
Llengua i Ús. Barcelona, núm. 10 (1997, Tercer Quadrimestre), p. 4-8
|
|
5.
|
|
6.
|
El pinzell publicitari
/
Vidal, Jaume
A propòsit del treball de l'historiador d'art Ricard Mas Peinado que publica un recull raonat dels anuncis fets per artistes catalans entre les exposicions de 1888 i 1929.
El País. Quadern. Barcelona, núm. 1005 (2003, 9 de gener), p. 3 (Reportatge)
|
|
7.
|
|
8.
|
|
9.
|
El Component verbal dels missatges publicitaris
/
Torrent, Anna M. ;
Congrés Internacional de la Llengua Catalana (2n : 1986)
Mitjançant un conjunt de 28 cartells publicitaris, s'estudien els models textuals (narratiu, descriptiu, expositiu, etc. ) i els recursos expressius (incorrecció, creació de paraules, estrangerismes, etc. [...]
1992
Segon Congrés Internacional de la Llengua Catalana. Volum. IV. Àrea 3: Lingüística social / Isidor Marí (ed.), Palma de Mallorca : Universitat de les Illes Balears, 1992 (p. 267-296)
Inclou un recull de cartells publicitaris
|
|
10.
|
|