Results overview: Found 11 records in 0.01 seconds.
Traces. Catalogue, 11 records found
Traces. Catalogue 11 records found  1 - 10next  jump to record:
1.
'Quan la llengua ven. Estudis de llenguatge publicitari català' / Ferrer Huch, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona)
El present volum aplega diversos estudis al voltant del llenguatge publicitari català. Els autors citats participen en aquesta miscel·lània.
2018
Llengua & Literatura, Núm. 28 (2018), p. 153-155 (Ressenyes i notes crítiques)  
2.
L'eslògan publicitari, una nova fraseologia per a la consolidació de vells valors / Guarro i Picart, Beatriu (Universitat de Barcelona) ; Col·loqui Internacional de Llengua i Literatura Catalanes (14è : 2006 : Budapest)
"En aquest treball ens centrarem, sobretot, en l'ús de determinats recursos lingüístics sorprenents, com ara l'atribució de sentit literal a les frases fetes o la il·lustració de determinades paraules amb imatges que les investeixin d'un doble sentit. [...]
2009
Actes del Catorzè Col·loqui Internacional de Llengua i Literatura Catalanes. Budapest, 2006, Barcelona : Publicacions de l'Abadia de Montserrat, 2009 (vol. 2, p. 201-212)
   
3.
Èmfasis melòdics en els eslògans publicitaris / Font-Rotchés, Dolors (Universitat de Barcelona) ; Col·loqui Internacional de Llengua i Literatura Catalanes (14è : 2006 : Budapest)
L'estudi es proposa "definir quins tipus d'èmfasis melòdics tenen lloc en els eslògans publicitaris de vehicles, i [intenta] donar explicació, des d'un punt de vista pragmàtic, de l'ús d'uns determinats èmfasis o característiques prosòdiques en detriment d'uns altres, segons la marca o la gamma que s'està anunciant i el grup social al qual va adreçat". [...]
2009
Actes del Catorzè Col·loqui Internacional de Llengua i Literatura Catalanes. Budapest, 2006, Barcelona : Publicacions de l'Abadia de Montserrat, 2009 (vol. 2, p. 151-165)
   
4.
Opinions sobre el comportament lingüístic del món publicitari / Servei de Normalització Lingüística
Respostes de Ferran Martorell (Associació Empresarial Catalana de Publicitat), Robert Rodergas (Gremi de Publicitat), Antoni Noguero (Fundació Universitària Europea de Relacions Públiques), Miquel Pongiluppi (Club de Marketing de Barcelona) i David Torrejón (Asociación Española de Anunciantes) a les preguntes del Servei de Normalització Lingüística sobre la importància de les opcions lingüístiques en l'àmbit de la comunicació empresarial, la publicitat, el màrqueting i les relacions públiques arran de la signatura del conveni de col·laboració entre les seves entitats i la Direcció General de Política Lingüística de la Generalitat de Catalunya .
1997
Llengua i Ús. Barcelona, núm. 10 (1997, Tercer Quadrimestre), p. 4-8  
5.
Duet publicitari / Cònsul, Isidor
Comentari dels llibres citats que critiquen el món de la publicitat actual.
2002
Serra d'Or. Barcelona, núm. 507 (2002, Març), p. 28 (Fets i opinions. Vent serè)
   
6.
El pinzell publicitari / Vidal, Jaume
A propòsit del treball de l'historiador d'art Ricard Mas Peinado que publica un recull raonat dels anuncis fets per artistes catalans entre les exposicions de 1888 i 1929.
El País. Quadern. Barcelona, núm. 1005 (2003, 9 de gener), p. 3 (Reportatge)
   
7.
Lectura obligada per a publicitaris i anuncinats / Ortiz de Landàzuri i Busca, Guadalupe
2000
Serra d'Or. Barcelona, núm. 485 (2000, Maig), p. 75 (Lectures. Notes de lectura)
   
8.
Els Recursos lingüístics en el missatge publicitari / Pons i Griera, Lídia ; Col·loqui Internacional de Llengua i Literatura Catalanes (10è : 1994, 18-25 de setembre : Frankfurt am Main)
Estudi del tractament de la llengua i del context en els missatges publicitaris catalans. L'autora té en compte tres tipus diferents de mitjans: els mitjans amb possibilitats visuals, el mitjans amb possibilitats fònico-auditives i els mitjans amb possibilitats fònico-auditivo-visuals.
1996
Actes del Desè Col·loqui Internacional de Llengua i Literatura Catalanes. III, Barcelona : Publicacions de l'Abadia de Montserrat, 1996 (Vol. III, p. 297-306)
   
9.
El Component verbal dels missatges publicitaris / Torrent, Anna M. ; Congrés Internacional de la Llengua Catalana (2n : 1986)
Mitjançant un conjunt de 28 cartells publicitaris, s'estudien els models textuals (narratiu, descriptiu, expositiu, etc. ) i els recursos expressius (incorrecció, creació de paraules, estrangerismes, etc. [...]
1992
Segon Congrés Internacional de la Llengua Catalana. Volum. IV. Àrea 3: Lingüística social / Isidor Marí (ed.), Palma de Mallorca : Universitat de les Illes Balears, 1992 (p. 267-296)

Inclou un recull de cartells publicitaris
   

10.
De l'aforisme a l'eslògan publicitari: una caracterització pragmàtica / Garí, Joan
Sobre el paper de l'eslògan en el llenguatge publicitari en relació amb altres elements discursius similars com són l'aforisme o els refranys.
1995
Anuari de l'Agrupació Borrianenca de Cultura. Borriana, Núm. VI (1995), p. 99-110
   

Traces. Catalogue : 11 records found   1 - 10next  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.
Haven't found what you were looking for? Try your search on other servers:
publicitari in Amazon
publicitari in Google Books
publicitari in Google Scholar
publicitari in Google Web
publicitari in INSPIRE
publicitari in NEBIS
publicitari in Scirus