Results overview: Found 11 records in 0.00 seconds.
Traces. Catalogue, 11 records found
Traces. Catalogue 11 records found  1 - 10next  jump to record:
1.
[Language transfer in second Language acquisition. Some effects of L1 instruction (Romanian) on L2/L3 learning (Catalan/Spanish)] / Popa, Simona ; Xarxa CRUSCAT. Institut d'Estudis Catalans ; Institut d'Estudis Catalans ; Jornades La recerca sociolingüística en l'àmbit de la llengua catalana (3s : 2016 : Barcelona)
Pertanyent a la mesa de sociolingüística educativa, la ponent presenta un estudi sobre les actituds de parlants de romanès en l'adquisició del català i l'espanyol com a segona llengua, com també davant la instrucció de romanès. [...]
Barcelona : Institut d'Estudis Catalans, 2016  
2.
Apunts clínics i models topogràfics dels patrons de recuperació selectiu vers la L2 i paradoxal: diglòssia psicològica? / Diéguez-Vide, Faustino (Universitat de Barcelona)
De l'abstract: "Dins l'àmbit de la neurolingüística, en general, i de l'afasiologia i el bilingüisme, en particular, els patrons de recuperació selectiu i paradoxal representen un punt d'inflexió sobre l'organització de les llengües en un individu bilingüe i sobre la localització de dues llengües en el cervell. [...]
2015
Llengua, societat i comunicació, Núm. 13 (2015), p. 68-77 (Monogràfic: Cervell i llenguatge)  
3.
Las WebQuest y la enseñanza del catalán (L2) en ámbito universitario europeo / Hernández Mercedes, María del Pilar (Instituto Cervantes de Nápoles) ; Congresso Internazionale dell'Associazione Italiana di Studi Catalani (9è : 2008 : Venezia)
De l'article: "En las siguientes páginas nos ocuparemos de las WebQuest (en adelante, WQ) como un medio eficaz para llevar a cabo o apoyar y completar la enseñanza del catalán como L2 en contextos de integración de las TIC en la actividad docente en cualquier ámbito educativo y, concretamente en el caso que nos ocupa, en el ámbito universitario fuera del dominio lingüístico catalán. [...]
2017
La Catalonga in Europa, l'Europa in Catalogna. Transiti, passagi, traduzioni, [recurs electrònic. Data de consulta: 27-03-2017] (p. 1-18 [260-277])  
4.
Spoken and written representation of number in L2 Catalan indefinite determiner phrases / Tolchinsky, Liliana (Universitat de Barcelona) ; Salas, Naymé (Universitat de Barcelona) ; Comajoan, Llorenç (Ed.) ; Lloret, Maria-Rosa (Ed.) ; Perera i Perramon, Joan (Universitat de Barcelona)
L'estudi explora la relació que estableixen els qui aprenen català entre la representació escrita i parlada de la flexió de nombre en el sintagma determinant (SD), alhora que es fixa en la influència de la L1 en aquest procés. [...]
2007
Catalan Review, Vol. XXI, Núm. 1-2 (2007), p. 321-350
   
5.
The use of the present perfect in the expressions of past temporality in L2 Spanish and Catalan by children of Moroccan origin / Eulàlia Canals / Canals, Eulàlia (Universitat Pompeu Fabra) ; Comajoan, Llorenç (Ed.) ; Llobet, Maria-Rosa (Ed.)
Aquest estudi examina l'aprenentatge dels temps del passat (passat, perfet compost o indefenit i imperfet) en nens d'origen marroquí a tres escoles de l'àrea metropolitana de Barcelona. Recull dades que permeten estudiar quin dels tres temps verbals presenta més problemes en el moment d'adquirir una L2.
2007
Catalan Review, Vol. XXI, Núm. 1-2 (2007), p. 125-149
   
6.
The emergency of L2 imperfective morphology in narrative retellings and conversations / Comajoan, Llorenç (Universitat de Barcelona) ; Col·loqui d'Estudis Catalans a Nord-Amèrica (11e : 2004 : Eton)
Traduïm, de l'anglès, el resum de l'article: "Aquest article se centra en l'adquisició de la morfologia imperfecta del català per part de tres estudiants adults durant un període de set mesos. Els resultats evidencien les associacions existents entre categories lèxiques i l'aparició de la morfologia imperfecta. [...]
2005
Catalan Review, Vol. XIX, Núm. 1-2 (2005), p. 79-108 (Monogràfic: New Directions for Catalan Studies. The politics of languages: norms, dissent and speech)

Inclou, en apèndix, tres taules explicatives que il·lustren el discurs de l'article
   

7.
La voluntat de comunicar com a objectiu primordial en l'aprenentatge d'una L2 / Marí, Isidor
Isidor Marí explica el mètode de MacIntyre "La voluntat de comunicar" per a l'aprenentatge d'una segona llengua amb la finalitat de comunicar, incloent en l'article materials annexos útils amb eines per posar en pràctica el mètode.
2008
Caplletra, Núm. 45 (Tardor 2008), p. 229-253
2 documents
8.
Components i organització d'una unitat amb un tractament integrat de llengua i continguts en una L2 / Pascual, Vicent
Vicent Pascual organitza una unitat aplicant la metodologia del tractament integrat entre llengua i continguts, que propicia el perfeccionament d'una segona llengua i és útil sobretot en aules d'acollida, ja que aconsegueix explicar continguts temàtics i al mateix temps assimilar la llengua amb la qual són explicats d'una manera aplicada.
2008
Caplletra, Núm. 45 (Tardor 2008), p. 121-152
2 documents
9.
Julià i Munné, Joan (ed.), 'L'ensenyament del català com a L2: de la teoria a la pràctica' / Arenas, Laia
El llibre ressenyat conté estudis sobre l'ensenyament del català com a segona llengua, dividits en dues seccions. La primera part està dedicada a donar una visió general de l'ensenyament d'una segona llengua, referint-se sempre al cas català. [...]
2001
Caplletra. València, núm. 31 (2001, Tardor), p. 251-253 (Ressenyes)
2 documents
10.
The age factor in L2 acquisition: an empirical investigation into the choice of +/- human relative pronouns by spanish learners of english and the resetting of parameters / Escobar, M. Ángeles
Estudi sobre el factor edat en l'adquisició d'una segona llengua pel que fa a oracions de relatiu, concretament, estudi empíric de l'adquisició del pronom relatiu amb el tret [+/- humà] per a aprenents castellanoparlants de l'anglès. [...]
2001
Catalan Working Papers in Linguistics. Bellaterra, Vol. 9, (2001), p. 11-35  

Traces. Catalogue : 11 records found   1 - 10next  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.
Haven't found what you were looking for? Try your search on other servers:
l2 in Amazon
l2 in Google Books
l2 in Google Scholar
l2 in Google Web
l2 in INSPIRE
l2 in NEBIS
l2 in Scirus