Resultats globals: 2 registres trobats en 0.01 segons.
Traces. Catàleg, 2 registres trobats
Traces. Catàleg 2 registres trobats  
1.
L'ús de mètodes i tècniques d'aprenentatge cooperatiu a les classes de català: aprofitar pedagògicament les diferències entre els alumnes / Duran, David (Universitat Autònoma de Barcelona)
De la sinopsi de l'article: "L'article, després de situar conceptualment l'aprenentatge cooperatiu, presenta diferents experiències en el marc dels cursos de català del Consorci per a la Normalització Lingüística (CPNL) que il·lustren l'ús de tècniques -en les quals la interacció entre els alumnes s'estructura de forma simple- i de mètodes - dissenys didàctics més complexos- d'aprenentatge cooperatiu".
2010
Llengua i Ús, Núm. 49 (Tercer quadrimestre 2010), p. 46-54 (Experiències)  
2.
Núria Alturo et al. (Eds.)'L'argumentació' / Sancho Cremades, Pelegrí
El volum ressenyat per Pelegrí Sancho agrupa un conjunt de textos que tenen l'argumentació com a eix temàtic, contemplant diversos contextos i les estructures que la formen. L'autor ens fa una breu introducció a cadascun dels articles, que van ser presentats en el Col·loqui Lingüístic de la Universitat de Barcelona de 2005 i la Jornada sobre variació lingüística de l'any 2006.
2008
Caplletra, Núm. 44 (Primavera 2008), p. 252-257
2 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.
No heu trobat el que estaveu cercant? Proveu la vostra cerca a:
Monereo, Carles dins Amazon
Monereo, Carles dins Google Books
Monereo, Carles dins Google Scholar
Monereo, Carles dins Google Web
Monereo, Carles dins INSPIRE
Monereo, Carles dins NEBIS
Monereo, Carles dins Scirus