14.
|
Mostrador
/
Lluc
2007
Lluc. Palma de Mallorca, Any LXXXV, Núm. 857 (2007, Maig - Juny), p. 62-63
|
|
15.
|
|
16.
|
|
17.
|
|
La represa
/
Badia i Margarit, Antoni M.
L'autor explica la represa de la revista 'Estudis Romànics', després d'un període de publicació interrompuda, i comenta alguns principis i objectius per a la nova etapa. Descriu el nou format de la revista, la qual es dividirà en els següents apartats: articles, recensions, cròniques i necrològiques. [...]
2000
Estudis Romànics. Barcelona, Vol. XXII (2000), p. 315-318 (Crònica)
|
|
18.
|
|
Ramon Aramon i Serra i els 'Estudi Romànics'
/
Carbonell, Jordi
Breu repàs històric de la cultura catalana i de l'Institut d'Estudis Catalans després de la guerra civil espanyola. Carbonell explica l'aparició d''Estudis Romànics' com a resultat de l'empenta intel·lectual i de la vasta relació d'Aramon (fundador de la revista) dins i fora del país.
2000
Estudis Romànics. Barcelona, Vol. XXII (2000), p. 213-215 (Articles)
|
|
19.
|
|
20.
|
|
21.
|
Segona època d''Estudis Romànics'
/
Faulí, Josep (1932-2006)
Sobre la nova etapa d''Estudis Romànics', revista dirigida per Antoni M. Badia i Margarit (anteriorment havia estat dirigida per Ramon Aramon i Serra).
2000
Serra d'Or. Barcelona, núm. 490 (2000, Octubre), p. 35-36 (Fets i opinions. Premsa)
|
|
22.
|
|
23.
|
Les Revistes culturals en català
/
Faulí, Josep (1932-2006) ;
Molas, Joaquim (Pr.)
Josep Faulí limita l'abast del terme "revista cultural", explica el marc politicosocial en què actuen i els seus antecendents històrics (des de mitjan segle XIX fins a 1990). Després inventaria i ressenya un total de vuitanta-quatre revistes culturals del període 1990-1994 i en dóna un balanç general: comenta la periodicitat, la temàtica, l'antiguitat, els editors, els lectors i el tiratge de les revistes inventariades.
Barcelona : Generalitat de Catalunya. Centre d'Investigació de la Comunicació, 1995 (Col·lecció Informes ; 10)
En el pròleg (p. 7-9) Joaquim Molas repassa la producció de Josep Faulí i presenta aquest estudi
|
|