Seminari de Literatura i Cultura de l'Edat Mitjana i l'Edat Moderna (SLIMM) del Departament de Filologia Catalana de la Universitat de Barcelona (2012-2013) / Anna Fernàndez Clot; Gemma Pellissa Prades; Roger Coch Elias
Fernàndez, Anna (Universitat de Barcelona)
Pellissa Prades, Gemma (Universitat de Barcelona)
Coch, Roger (Universitat de Barcelona)

Date: 2014
Abstract: Acurat repàs de les conferències pronunciades en el marc del Seminari de Literatura i Cultura de l'Edat Mitjana i l'Edat Moderna celebrat a la Universitat de Barcelona al llarg del curs 2012-2013. A l'article apareixen citats tots els conferenciats i són comentats el continguts de totes les ponències del seminari.
Document: Prosa catalana ; Crònica
Subject: Conferències ; Literatura catalana ; Prosa catalana ; Traducció al català ; Literatura llatina ; Crònica medieval ; Literatura oral ; Poesia religiosa ; Tractats ; Gastronomia ; Bíblia ; Historiografia ; Edat mitjana ; Edat moderna
Rovira i Cerdà, Helena ; Renedo, Xavier ; Massip, Francesc ; Santanach i Suñol, Joan ; Avenoza, Gemma ; Genís i Mas, Daniel ; Esteve, Cesc ; Màxim, Valeri ; Jaume I de Catalunya-Aragó, el Conqueridor ; Desclot, Bernat ; Universitat de Barcelona ; Seminari de Literatura i Cultura de l'edat mitjana i l'edat moderna (2012-2013 : UB)
Works: Jaume I de Catalunya-Aragó,. Llibre dels fets
Desclot, Bernat. Llibre del rei en Pere
Published in: Llengua & Literatura, Núm. 24 (2014), p. 293-308 (Crònica) , ISSN 2013-9527



L'article a RACÓ

 Record created 2014-07-23, last modified 2024-06-17



   Favorit i Compartir