Joan Solà, Maria-Rosa Lloret, Joan Mascaró i Manuel Pérez Saldanya (dirs.), 'Gramàtica del català contemporani' / Sandra Montserrat i Buendia (Universitat d'Alacant)
Montserrat i Buendia, Sandra

Date: 2004
Abstract: Sandra Montserrat destaca la importància de la GCC com a obra col·lectiva i especialment completa que equipara el català a la primera línia de llengües que són objecte d'obres de referència en el camp de la gramàtica. L'autora en repassa minucioasament els capítols més importants, fent èmfasi en les novetats que aporten.
Document: Ressenya ; Estudi
Subject: Tractats gramaticals ; Català
Solà, Joan (Coord.) ; Lloret, Maria-Rosa (Coord.) ; Mascaró, Joan (Coord.) ; Pérez Saldanya, Manuel (Coord.)
Works: Gramàtica del català contemporani . Coordinat per Joan Solà, Maria-Rosa Lloret, Joan Mascaró i Manuel Pérez Saldanya. Barcelona : Empúries, 2002
Published in: Caplletra. València, núm. 36 (2004, Primavera), p. 265-277 (Ressenyes) , ISSN 2386-7159



Sumari


The record appears in these collections:
Document type > Reviews
Document type > Studies

 Record created 2009-11-30, last modified 2024-02-26



   Favorit i Compartir

The server encountered an error while dealing with your request.

The system administrators have been alerted.

In case of doubt, please contact p.traces@uab.cat.