La Pobresa gramatical del primer estadi de l'adquisició lingüística: raons i evidència / Montserrat Capdevila i Batet ; Mireia Llinàs i Grau
Capdevila i Batet, Montserrat
Llinàs i Grau, Mireia

Resumen: L'estudi analitza el primer estadi de l'adquisició del català i dóna evidència a favor de la Hipòtesi de Maduració, enfront de la posició continuista. Les autores primer descriuen el model gramàtic de l'adult, després se centren en les dades de les produccions infantils (i en fenòmens com el de la "a" neutra", la flexió verbal, l'ordre de mots i la llibertat d'elisió d'elements) i finalment argumenten i proposen una estructura sintàctica per a aquestes produccions, en les quals es detecta una absència de categories funcionals.
Nota: Monogràfic: Adquisició del llenguatge
Nota: Bibliografia (p. 285-287)
Documento: Estudi
Materia: Adquisició i aprenentatge ; Català ; Vocal ; Flexió ; Verb ; Elisió ; Sintaxi
Publicado en: Llengua & Literatura. Barcelona, Núm. 8 (1997), p. 269-287




El registro aparece en las colecciones:
Tipo de documento > Estudios

 Registro creado el 2009-11-30, última modificación el 2016-11-23



   Favorit i Compartir