La Renaixença a Reus. Notes sòcio-ideològiques / Pere Anguera
Anguera, Pere
Col·loqui Internacional sobre la Renaixença (1984 : Barcelona)

Fecha: 1992
Resumen: Sobre dos aspectes de la Renaixença reusenca: l'ús oficial del català i l'estament social i ideològic dels escriptors reusencs renaixentistes.
Contiene: Inclou en apèndix els textos "La biblioteca catalana" (signat per Benjamín - J. Güell i Mercader? - i publicat el 26 de maig de 1866 al 'Diario de Reus') i "Apuntes para un juicio crítico de la moderna literatura catalana", de J. Güell i Mercader (publicat a 'El Eco del Centro de Lectura', el 16 d'octubre de 1870)
Documento: Estudi
Materia: Ús lingüístic ; Conflicte lingüístic ; Català ; Espanyol ; Edicions ; Llibre català ; Literatura catalana ; Escriptors catalans ; Renaixença ; Entre 1800 i 1880 ; Reus ; Baix Camp ; 1800C
Barberà i Canturri, Josep M. de ; Bartrina, Francesc ; Cort i Mestre, Eusebi ; Morlans i Soler, Sebastià ; Martí i Folguera, Josep ; Bartrina, Joaquim M. ; Güell i Mercader, Josep ; Fonts i Fortuny, Marià ; Gras i Bellver, Pere
Publicado en: Actes del Col·loqui Internacional sobre la Renaixença, Barcelona : Curial, 1992 (Vol. 1, p. 281-296)

El registro aparece en las colecciones:
Tipo de documento > Estudios

 Registro creado el 2009-11-30, última modificación el 2023-09-24



   Favorit i Compartir

El sistema ha encontrado un error mientras gestionaba su petición.

Los administradores del sistema han sido avisados.

En caso de duda, póngase en contacto con p.traces@uab.cat