Torna Ofèlia Dracs, potser per última vegada / Montse Serra
Serra, Montse

Fecha: 1994
Resumen: El col·lectiu Ofèlia Dracs ha reaparegut per publicar la novel·la 'Misteri de reina', encàrrec d'Eliseu Climent per a celebrar els 25 anys de Tres i Quatre, i que vol ser un homenatge al membre fundador Quim Soler, mort el 5 d'octubre de 1993. Amb motiu d'aquesta, segurament, última aparició, Montse Serra fa un repàs de la trajectòria del grup, des del premi La Sonrisa Vertical del 1979 fins a 'Boccato de cardinale', passant per les col·laboracions a la premsa i els projectes frustrats.
Contiene: Inclou i·lustracions
Documento: Comentari
Materia: Escriptors catalans ; Novel·la catalana ; Novel·la eròtica ; Novel·la de gènere ; Premis literaris ; 1979-1994 ; 1950L
Dracs, Ofèlia (Pseudònim col·lectiu) ; Villatoro, Vicenç (Dracs, Ofèlia) ; Premi La Sonrisa Vertical de narració eròtica (1994)
Obras: Dracs, Ofèlia. Negra i consentida . Barcelona : Laia, 1983 (El Mirall)
Dracs, Ofèlia. Essa efa . Barcelona : Laia, 1985 (El mirall i el temps)
Dracs, Ofèlia. Boccato di cardinali . València : Tres i Quatre, 1985
Dracs, Ofèlia. Misteri de reina . València : Tres i Quatre, 1994
Dracs, Ofèlia. Deu pometes té el pomer . Barcelona : Tusquets, 1979
Dracs, Ofèlia. Lovecraft, Lovecraft . Barcelona : Edicions 62, 1981 (El Balancí, 135)
Publicado en: El Temps. València, Any XI, Núm. 515 (1994, 2 de maig), p. 76-78 (Cultura) , ISSN 1130-8060

El registro aparece en las colecciones:
Tipo de documento > Comentarios

 Registro creado el 2009-11-30, última modificación el 2023-09-09



   Favorit i Compartir

El sistema ha encontrado un error mientras gestionaba su petición.

Los administradores del sistema han sido avisados.

En caso de duda, póngase en contacto con p.traces@uab.cat