Date: |
2017 |
Abstract: |
Del resum: "S'exposen un seguit de reflexions personals sobre les dificultats i els nous reptes amb què es troben avui els professors unversitaris a l'hora d'ensenyar la llengua catalana, tant als estudiants de graus de filologia catalana com a d'altres estudiants que concorren a les assignatures d'aquesta matèria. Es fa una especial incidència en la necessitat de coordinar els esforços amb els professors de secundària i s'adverteix del perill que suposen els actuals criteris de selecció de professorat en aquest àmbit per a la continuïtat dels estudis de filologia catalana i per a la salut mateixa de la llengua i de la cultura que s'hi vehicula". |
Note: |
Ponència pronunciada en el marc del 3r Simposi sobre l'Ensenyament de la Llengua i la Literatura Catalanes a la Secundària i a la Universitat, celebrat el 16 d'abril de 2017 a l'Institut d'Estudis Catalans |
Document: |
Estudi |
Subject: |
Ensenyament ;
Català ;
Universitats ;
Filologia catalana |
Published in: |
Afer d'estat, Barcelona : Bellaterra : Institut d'Estudis Catalans : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017 (p. 107-116) |