Imprint: |
Barcelona : Institut d'Estudis Catalans, 2019 |
Description: |
Enregistrament audiovisual : 99 min. |
Abstract: |
En aquesta mesa de comunicacions, s'explora la funció de les llengües en l'ensenyament català en la cohesió social dels alumnes, sobretot en entorns amb un gran focus d'immigrats, principalment a partir del català. Alguns dels ponents advoquen una escola plurilingüe que reculli totes les llengües dels alumnes. |
Note: |
Descripció del recurs: 11 de maig del 2020 |
Note: |
L'acte forma part del Col·loqui Internacional Héloïse, titulat 'Pedagogies de la democràcia i la resistència a l'Europa del segle XX i fins avui', celebrat a l'Institut d'Estudis Catalans del 8 al 9 de febrer del 2019, organitzat per la Secció de Filosofia i Ciències Socials de l'IEC, la Societat d'Història de l'Educació dels Països de Llengua Catalana, l'Association Héloïse, la Fundació Marta Mata Garriga, la Fundació Ferrer i Guàrdia, el Col·legi Oficial de Doctors i Llicenciats en Filosofia i Lletres i en Ciències de Catalunya i l'Associació Rosa Sensat. Presentadora: Mercè Gisbert; ponents: Anna Cabré, F. Xavier Vila, Daniel Cassany, Neus Lorenzo, Martí Teixidó i Mariona Casas |
Note: |
Enregistrament: Barcelona: Institut d'Estudis Catalans, 9 de febrer del 2019. Publicació: 6 de març del 2019 |
Document: |
Estudi |
Subject: |
Ensenyament ;
Català ;
Emigració i immigració ;
Plurilingüisme ;
Didàctica ;
2019 ;
2010X |