[Què ens queda per saber i per estudiar de Pompeu Fabra?] [I] [recurs electrònic]
Ginebra, Jordi
Cabré i Castellví, M. Teresa
Franquesa i Bonet, Ester (Presentació de l'acte)
Institut d'Estudis Catalans
Simposi Pompeu Fabra (2018 : Barcelona)

Publicación: Barcelona : Institut d'Estudis Catalans, 2018
Descripción: Enregistrament audiovisual : 65 min.
Resumen: Ginebra apunta tot un seguit d'aspectes de la vida i l'obra fabriana que o bé no es poden arribar a estudiar per manca de fonts o bé que encara no han estat estudiats. El ponent, entre altres qüestions, remarca que, si bé s'ha avançat molt en l'estudi científic de l'obra de Fabra, altrament no han progressat en la mateixa mesura els estudis biogràfics del gramàtic, que segueixen partint de la biografia de Josep Miracle. Abans de la conferència de Ginebra, M. Teresa Cabré fa un balanç del 'Simposi Pompeu Fabra'.
Nota: Descripció del recurs: 26 d'abril del 2020
Nota: Acte organitzat per l'Institut d'Estudis Catalans. Es tracta de la conferència de tancament del 'Simposi Pompeu Fabra' (2018). Presentadora: Ester Franquesa; ponents: Jordi Ginebra i M. Teresa Cabré i Castellví
Nota: El registre transcorre entre els minuts 109.50 i 174.32. Títol del registre extret del programa: https://www.iec.cat/activitats/documents/IEC%20Programa%20simposi%20PF%20en%20l%C3%ADnia_%20def.pdf [consulta: 26 d'abril del 2020]
Nota: Enregistrament: Barcelona: Institut d'Estudis Catalans [Sala Prat de la Riba], 16 de novembre del 2018. Publicació: 19 de desembre del 2018
Documento: Conferències ; Estudi
Materia: Estudiosos catalans ; Català ; Biografia ; Col·loquis ; Estudi ; 1868-1948 ; 1850L ; 1900L
Fabra, Pompeu ; Miracle, Josep (1904-1998) ; Institut d'Estudis Catalans : IEC ; Simposi Pompeu Fabra (2018 : Barcelona)
Obras: Miracle, Josep. Pompeu Fabra . [Barcelona] : [Aymà], [1968]



Canal Youtube de l'Institut d'Estudis Catalans

El registro aparece en las colecciones:
Tipo de documento > Estudios

 Registro creado el 2020-04-26, última modificación el 2020-04-27



   Favorit i Compartir