Educar segons Erasme de Rotterdam [recurs electrònic]
Cabré, Laura
Caballero Puig, Ferran
Luri, Gregorio
Punsoda, Anna (Presentació de l'acte)
Secció de Filosofia. Ateneu Barcelonès
Ateneu Barcelonès

Imprint: Barcelona : Ateneu Barcelonès, 2016
Description: Enregistrament audiovisual : 73 min.
Abstract: Enregistrament de l'acte "Educar segons Erasme de Rotterdam", celebrat a l'Ateneu Barcelonès el 14 de març del 2016. Taula rodona de presentació del volum 'Eduqueu els infants ben aviat en les lletres' d'Erasme de Rotterdam, traduït del llatí de Laura Cabré, amb un pròleg de Gregorio Luri. Tant la traductora com el prologuista participen en la taula rodona, a la qual s'afegeix el professor de filosofia Ferran Caballero.
Note: Enregistrament: Barcelona: [Sala Verdaguer.] Ateneu Barcelonès, 14 de març del 2016 [19.00h]. Publicació: 22 de març del 2016
Note: Descripció del recurs: 16 de juliol del 2019
Note: Acte organitzat per la Secció de Filosofia de l'Ateneu Barcelonès. Presentadora: Anna Punsoda; ponents: Laura Cabré, Ferran Caballero i Gregorio Luri
Note: Informació extreta de https://www.ateneubcn.org/agenda/educar-segons-erasme-rotterdam [consulta: 16 de juliol del 2019]
Note: Enregistrament de vídeo. Durada: 73 minuts. Divisió de l'acte: presentació d'Anna Punsoda (min. 00.00-6.22), ponències de Laura Cabré (min. 6.25-22.57), Ferran Caballero (min. 23.03-40.38) i Gregorio Luri (min. 40.42-56.56), col·loqui entre els ponents (min. 57.00-59.10) i col·loqui amb el públic (min. 59.10-final)
Document: Presentacions ; Conferències ; Taules rodones ; Estudi
Subject: Traducció al català ; Prosa llatina ; Assaig ; Educació ; Humanitats ; Renaixement ; Filòsofs holandesos ; 1466-1536 ; 1450L ; 1500L
Erasme de Rotterdam ; Cabré, Laura (Trad., Intr.) ; Luri, Gregorio (Pr.)
Works: Erasme de Rotterdam. Eduqueu els infants ben aviat en les lletres . Traducció i introducció de Laura Cabré. Pròleg de Gregorio Luri. [Barcelona] : Adesiara, [2015]



Canal Youtube de l'Ateneu Barcelonès

L'Arxiu de la Paraula

Catàleg Ateneu

The record appears in these collections:
Document type > Studies

 Record created 2019-07-16, last modified 2019-07-16



   Favorit i Compartir