Date: |
2015 |
Abstract: |
De l'abstract de l'article: "Davant la problemàtica que l'ensenyament del valencià té a localitats de parla castellana, aquest article aplica el tractament integrat de la llengua i la literatura en la localitat de parla castellana d'Elda (l'Alt Vinalopó). Els professors-autors arriben a la conclusió que aprendre una llengua significa aprendre a comunicar-se en eixa llengua. Així doncs, en l'article els autors enumeren i expliquen una sèrie de mesures que han desenvolupat en el seu institut per a obtenir un ensenyament basat en l'enfocament comunicatiu; amb el propòsit de «entendre i fer-se entendre amb fluïdesa». |
Contents: |
Inclou dos annexos amb enquestes i materials sobre l'aprenentatge
|
Document: |
Estudi |
Subject: |
Ensenyament ;
Instituts ;
Català ;
Elda ;
Vinalopó Mitjà |
Published in: |
Ítaca, Núm. 6 (2015), p. 125-143 (Monogràfic: "L'ensenyament de la literatura (i de la llengua): noves perspectives, nous reptes") , ISSN 2172-5500 |