La llengua de signes, una necessitat per als infants sords / Pepita Cedillo Vicente, CREDAC Pere Barnils; Jordina Sánchez Amat, Universitat Autònoma de Barcelona, Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social
Cedillo Vicente, Pepita (CREDAC Pere Barnils)
Sánchez Amat, Jordina (Universitat Autònoma de Barcelona)

Data: 2015
Resum: Sobre l'article de Humphries, del qual se n'ha fet una traducció al català per la similitud de la situació que es descriu referent als infants sords i a les polítiques d'intervenció en l'àmbit de la sordesa als EUA amb la d'arreu d'Europa i la de Catalunya.
Nota: Bibliografia (p. 99-100)
Document: Ressenya
Matèria: Estudi ; Llengua de signes ; Bilingüisme ; Adquisició i aprenentatge ; Infants
Humphries, Tom ; Direcció General de Política Lingüística. Generalitat de Catalunya ; Generalitat de Catalunya ; Laboratori de Llengua de Signes Catalans (LSC Lab)
Obres: Humphries, Tom. «Ensuring language acquisition for deaf children: What linguists can do» . En: Language, núm 2, vol. 90 (2014)
Publicat a: Llengua i Ús, Núm. 56 (2015), p. 96-100 (Ressenyes) , ISSN 2013-052X




El registre apareix a les col·leccions:
Tipus de document > Ressenyes

 Registre creat el 2018-02-05, darrera modificació el 2025-01-10



   Favorit i Compartir

El sistema ha trobat un error mentre gestionava la vostra petició.

Els administradors del sistema han estat avisats.

En cas de dubte, poseu-vos en contacte amb p.traces@uab.cat