Les percepcions de mestres i experts sobre la qualitat dels textos / Liliana Tolchinsky, Universitat de Barcelona, Departament de Lingüística General ; Cristina Castillo, Universitat de Barcelona, Departament d'Educació Lingüística i Literària i de Didàctica de les Ciències Experimentals i de la Matemàtica
Tolchinsky, Liliana (Universitat de Barcelona)
Castillo, Cristina (Universitat de Barcelona)
Fecha: |
2016 |
Resumen: |
De l'abstract: "En aquest article justificarem, en primer lloc, la importància d'identificar els trets distintius de la qualitat textual tant per a la recerca com per a la intervenció didàctica. Seguidament, mostrarem quins són els aspectes que destaquen a l'hora d'avaluar un text produït per alumnes de primària, d'una banda, els lingüistes i psicolingüistes, i de l'altra, els mestres d'educació primària. Finalment, debatrem sobre convergències i divergències entre mestres i experts, i analitzarem les implicacions que tenen els criteris d'uns i altres en l'avaluació de la qualitat textual i en la formació de mestres". |
Nota: |
Inclou referències bibliogràfiques (p. 67) |
Documento: |
Estudi |
Materia: |
Llengua escrita ;
Infants? ;
Mestres ;
Didàctica ;
Català |
Publicado en: |
Llengua, societat i comunicació, Núm. 14 (2016), p. 57-67 (Monogràfic: L'ensenyament i l'aprenentatge de la lectura i l'escriptura inicials) , ISSN 1697-5928 |
El registro aparece en las colecciones:
Tipo de documento >
Estudios
Registro creado el 2018-01-23, última modificación el 2023-06-17