'En quina llengua ens parlarem?'. Negociacions de codi en una aula de P3 / Carles de Rosselló i Peralta
Rosselló i Peralta, Carles de

Fecha: 2010
Resumen: De l'abstract: "En aquest article examinem la llengua d'interacció d'un grup d'alumnes de P3 d'un parvulari de Barcelona. L'anàlisi de les seqüències conversacionals ens permetrà veure que l'esquema bàsic dialògic és el manteniment de la llengua per part de cadascun dels participants. Aquest fet és, sens dubte, imputable a la manca de competència lingüística en L2. Això no obstant, aquesta explicació no dóna compte de tots els casos que presentem. És per aquest motiu que observarem la possibilitat que el capteniment lingüístic dels infants es degui, també, a la no-adquisició -encara- de les normes sociopragmàtiques que regeixen l'aparició del català i el castellà en un context sociolingüístic com el de Catalunya".
Nota: Bibliografia (p. 291-292)
Documento: Estudi
Materia: Sociolingüística ; Adquisició i aprenentatge ; Infants? ; Escoles ; Català ; Espanyol ; Barcelona ; Catalunya
Publicado en: Revista de Llengua i Dret, Núm. 54 (desembre 2010), p. 277-295 (Estudis sobre política lingüística i sociolingüística) , ISSN 2013-1453




El registro aparece en las colecciones:
Tipo de documento > Estudios

 Registro creado el 2018-05-13, última modificación el 2023-06-11



   Favorit i Compartir