14.
|
|
15.
|
|
16.
|
|
17.
|
|
La crisi de l'edició teatral
/
Massip, Francesc
Sobre l'estat del mercat d'edició de textos teatrals catalans. Repàs de les principals col·leccions de teatre.
2004
Avui. Barcelona (2004, 18 d'octubre), p. 40 (Espectacles. Quadern de teatre)
|
|
18.
|
Editar des de lluny
/
Cervera, Jordi
Repàs de les editorials tarragonines: comarques que s'han convertit en la segona força editorial de Catalunya pel que fa a la producció de llibres. Jordi Cervera repassa la història i la política de les tres editorials més destacades d'aquestes terres: El Mèdol, Cossetània i Arola Editors. [...]
2001
Serra d'Or. Barcelona, núm. 502 (2001, Octubre), p. 59-60 (Cultura i vida. Lletres)
|
|
19.
|
|
Un mirall de les passions eternes: el primer teatre de Joan Puig i Ferreter
/
Foguet i Boreu, Francesc
Amb motiu de l'estrena de 'La dama enamorada' al TNC i de l'edició del teatre complet de Puig i Ferreter a la col·lecció "Biblioteca Catalana" d'Arola Editors (preveuen editar set volums), Francesc Foguet repassa aquelles vivències del jove escriptor que inspiren la trama de 'La dama enamorada', obra estrenada el 25 de novembre de 1908 per la companyia Nova Empresa de Teatre Català al teatre Novetats, sota la direcció d'Adrià Gual. [...]
2002
Avui Cultura. Barcelona (2002, 10 de gener), p. 4-5
2 documents
|
|
20.
|
Poesia perifèrica
/
Vidal, Pau ;
Puntí, Jordi
Pau Vidal, amb motiu de la celebració del cinquè Cicle "Barcelona Poesia. Set dies de poesia a la ciutat", constata que augmenten cada dia més els recitals de poesia i el públic que hi assisteix, alhora que decreix la publicació de llibres de versos i el número de lectors de poesia escrita. [...]
2001
El País. Quadern. Barcelona, núm. 931 (2001, 17 de maig), p. 1-3 (Reportatge)
|
|
21.
|
|
22.
|
Arcàdia quotidiana
/
Cort, Aleix
El poemari 'Arcàdia' de Magí Sunyer amb fotografies de Ramon Cornadó inaugura "La imatge que parla", col·leció d'Arola Editors que vol combinar poesia i fotografia.
1998
Avui Cultura. Barcelona (1998, 10 de desembre), p. 8
|
|
23.
|
|