1.
|
|
Jornada: 'Bernat Metge, en el sisè centenari de la seva mort'
/
Cabré, Lluís ;
Badia, Lola ;
Coroleu, Alejandro ;
Vilallonga, Mariàngela ;
Ten, Francesc ;
Giner, Salvador (Presentació de l'acte) ;
Institut d'Estudis Catalans ;
Jornada "Bernat Metge, en el sisè centenari de la seva mort" (2013 : Barcelona)
Amb motiu del sis-centè aniversari de la mort de Bernat Metge, diversos estudiosos commemoren l'efemèride amb noves aproximacions sobre el personatge. En concret, Lluís Cabré, en una comunicació titulada 'Bernat Metge, home de lletres', en fa un balanç global de l'obra amb especial atenció a les possibles lectures de joventut i a les fonts literàries detectades en els diversos volums. [...]
Barcelona : Institut d'Estudis Catalans, 2013
2 documents
|
|
2.
|
|
3.
|
|
4.
|
Proa crea dues col·leccions de clàssics catalans i universals
/
Bonada, Lluís (1948-)
Els propers títols que publicarà Proa dins de la col·lecció "Clàssics Universals" seran 'El vell Goriot' d'Honoré de Balzac i 'Orlando' de Virginia Woolf. La col·lecció "Clàssics Catalans" s'estrenarà la primavera del 2001 amb 'Canigó' de Jacint Verdaguer i 'Els primers textos de la llengua catalana' en edició de Josep Moran i Joan A. [...]
2001
El Temps. València, núm. 869 (2001, 6-12 de febrer), p. 66 (Llibres)
|
|
5.
|
|
6.
|
|
L'Illa del tresor o l'edició dels clàssics
/
Lluch, Gemma
Brevíssims apunts sobre la popularització de la novel·la. S'introdueix el tema de l'edició dels clàssics juvenils universals i s'apunta l'encert d'algunes editorials en publicar aquests títols amb algunes informacions útils per al lector modern.
1998
Caràcters. València, Segona època, Núm. 2 (1998, Gener), p. 23
|
|
7.
|
|
Llibres per a infants i adolescents
/
Mañà, Teresa
Exhaustiu seguiment de les novetats editorials de literatura infantil i juvenil catalana i traduïda al català. Referència a alguns estudis i bibliografies sobre el llibre infantil.
1997
Serra d'Or. Barcelona, Any XXXIX, Núm. 447 (1997, Març), p. 68-72 (Llibres. Llibres per a infants i adolescents)
|
|
8.
|
|
9.
|
|
10.
|
|