Traces. Catàleg

Traces. Catàleg 102 registres trobats  inicianterior83 - 92següent  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.00 segons. 
83.
Entrar en acció / Escoffet, Eduard
Sobre el projecte del Club 7, associació que pretén aprofundir en la performance com a disciplina artística deslligada de les altres. Va iniciar la seva programació la primavera del 97 a la seu de FAD i, més tard, a la Sala Metrònom. [...]
1998
Avui Cultura. Barcelona (1998, 12 de novembre), p. 8 (Espais culturals)
   
84.
Brossa a la Polinèsia / Castillo, David
Eduard Escofet organitza el dotzè cicle de 'Viatge a la Polinèsia', jornades que intenten acostar perspectives poètiques experimentals al públic combinant una selecció de poetes d'acció experimental amb d'altres vinculats a la performance. [...]
1998
Avui Cultura. Barcelona (1998, 14 de maig), p. 20 (Visita inexcusable)
   
85.
La Performance i els mèdia: la utilització de la imatge / Féral, Josette
Si abans la performance s'interrogava sobre el procés de creació, actualment interroga les formes i els materials, jugant amb ells, oferint respostes on abans es plantejaven preguntes. El text analitza aquesta evolució cap a la integració de les noves tecnologies, i alhora cita les característiques bàsiques de la performance: la manipulació a la qual se sotmet el cos del "performer" i l'espai on habita, i la relació que s'estableix entre artista i públic.
1988
Estudios Escénicos. Barcelona, Núm. 29 (1988, març), p. 163-182 (Monogràfic: La performance)

Inclou fotografies
   

86.
La Bogeria de Jan Fabre. Un intent d'autopsia / Tindemans, Carlos
Estudi de les característiques del teatre-performance de Jan Fabre, a partir de l'anàlisi de l'espectacle 'The Power of Theatrical Madness' (El poder de la bogeria teatral).
1988
Estudios Escénicos. Barcelona, Núm. 29 (1988, març), p. 157-161 (Monogràfic: La performance)
   
87.
Performance: una visió actual nord-americana / Goldberg, RoseLee ; Conesa, Laura
RoseLee Goldberg descriu el caràcter teatral i sumament professional de la performance dels anys vuitanta, i conclou que, a pesar de la popularització de què ha estat objecte per part dels mitjans de comunicació, i a pesar dels currículums i tesis de les escoles d'art, la performance segueix sent un mitjà obert i imprevisible de l'experimentació artística.
1988
Estudios Escénicos. Barcelona, Núm. 29 (1988, març), p. 109-124 (Monogràfic: La performance)

Inclou fotografies
   

88.
Reflexions sobre el fenomen de la performance / Besacier, Hubert
Després de realitzar un recorregut pels diferents moments claus del desenvolupament de la performance, Besacier revisa la relació estreta que manté amb el teatre, de la qual sorgiran artistes com Hermann Nitsch, l'activitat del qual es caracteritza per l'absència d'un suport específic. [...]
1988
Estudios Escénicos. Barcelona, Núm. 29 (1988, març), p. 95-108 (Monogràfic: La performance)

Inclou fotografies
   

89.
El Nucli d'Amsterdam durant els anys 1960-1986 / Van de Pas, Annemieke
El text estudia la situació viscuda per Amsterdam durant els anys seixanta fins a l'actualitat, de la qual es destaca un aspecte essencial: l'actitud crítica i constructiva de l'artista envers la societat i el món de l'art. [...]
1988
Estudios Escénicos. Barcelona, Núm. 29 (1988, març), p. 79-94 (Monogràfic: La performance)

Inclou fotografies
   

90.
Performance: una aproximació personal / Jappe, Elisabeth ; Adell, Elisabeth (Trad.)
Elisabeht Jappe explica les seves experiències personals en el camp de la performance: la participació en diferents fires d'art durant els anys 70, el treball en el taller Moltkerei, i la consolidació durant la dècada dels 80 de l'"expanded performance", que dissol les fronteres entre activitats artístiquesi quotidianes.
1988
Estudios Escénicos. Barcelona, Núm. 29 (1988, març), p. 65-77 (Monogràfic: La performance)

Inclou fotografies
   

91.
Discurs sinergètic i accionisme (tres peces de Beuys) / Clot, Manel
Estudi de les accions de l'artista Joseph Beuys, articulades per múltiples elements recurrents que suposen la materialització d'un discurs que convoca diferents àrees del coneixement i que es fa visible a través d'una sèrie d'objectes, materials i actuacions personals, sempre enllaçats entre si, i que són objecte de diferents lectures i connotacions variables.
1988
Estudios Escénicos. Barcelona, Núm. 29 (1988, març), p. 51-64 (Monogràfic: La performance)

Inclou fotografies
   

92.
Tots els cinc sentits : El teatre mistèrico-orgíac, el teatre dels sentits / Nitsch, Hermann ; Adell, Elisabeth (Trad.)
Hermann Nitsch explica que és i quin sentit té el seu "Teatre-orgiàstic-misteriós": una nova forma d'art total, que amb les ofrenes de sang vol purificar la decadència d'uns codis polítics, socials i morals.
1988
Estudios Escénicos. Barcelona, Núm. 29 (1988, març), p. 35-49 (Monogràfic: La performance)

Inclou fotografies
   


Traces. Catàleg : 102 registres trobats   inicianterior83 - 92següent  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.
No heu trobat el que estaveu cercant? Proveu la vostra cerca a:
Performance dins Amazon