Moll, Francesc de B. (2006): 'Gramàtica històrica catalana'. Edició corregida i anotada per Joaquim Martí Mestre, amb la col·laboració de Jesús Jiménez. València: Universitat de València, 435 p. (Biblioteca Lingüística Catalana, 31) / Antoni M. Badia i Margarit
Badia i Margarit, Antoni M. (Universitat de Barcelona $u Institut d'Estudis Catalans)

Fecha: 2009
Resumen: Segons l'autor de l'article, aquesta edició de la 'Gramàtica' de Moll és una "gramàtica històrica que, tot mantenint les maneres, l'estructura i el pensament de Francesc de B. Moll, és com si fos novament redactada per ell, gràcies als qui l'han sabut interpretar com ell era en la realitat, tot afegint-hi llur saber i llurs noves coneixences".
Documento: Ressenya
Materia: Edició de textos ; Tractats gramaticals ; Gramàtica històrica ; Estudiosos catalans ; 1903-1991 ; 1900C
Moll, Francesc de B. ; Martí Mestre, Joaquim (Ed.) ; Jiménez, Jesús (Ed.)
Obras: Moll, Francesc de Borja. Gramàtica històrica catalana . Edició corregida i anotada de Joaquim Martí Mestre, amb la col·laboració de Jesús Jiménez. València : Universitat de València, 2006 (Biblioteca Lingüística Catalana, 31)
Publicado en: Estudis Romànics, Vol. 31, 2009, p. 411-413 (Recensions) , ISSN 2013-9500




El registro aparece en las colecciones:
Tipo de documento > Reseñas

 Registro creado el 2012-06-25, última modificación el 2023-06-18



   Favorit i Compartir