Influència dels mitjans de comunicació en la difusió i el prestigi de determinats autors / Jaume Vallcorba
Vallcorba Plana, Jaume

Date: 2006
Abstract: Traduïm, de l'anglès, el resum que encapçala l'article: "L'article estudia el paper de la visibilitat en la viabilitat comercial i intel·lectual d'un llibre i de quina manera els mitjans de comunicació hi contribueixen. La visibilitat és una condició necessària per a la supervivència i influència d'un llibre. Tots els editors són conscients de la importància de les ressenyes als suplements literaris, i fan el que sigui per aconseguir-ne una. De tota manera, és extremadament difícil saber per què i quan una ressenya pot tenir efectes positius sobre la visibilitat i les vendes. Els suplements culturals desenvolupen, per tant, un paper privilegiat en la publicitat d'un nou llibre".
Document: Comentari
Subject: Empreses editores ; Mercat del llibre ; Publicitat ; Publicacions periòdiques ; Suplement ; Ressenya
Quaderns Crema : editorial ; Acantilado : editorial
Published in: Trípodos.com, Núm. 19 (2006), p. 49-54




The record appears in these collections:
Document type > Commentaries

 Record created 2011-12-21, last modified 2016-11-23



   Favorit i Compartir