1.
|
|
2.
|
|
3.
|
|
El màrqueting als serveis lingüístics. Introducció (I); Pensant en tu. El màrqueting als serveis lingüístics (II); Pensant en tot. El màrqueting als serveis lingüístics (III); I a qui li ho va dir? El màrqueting als serveis lingüístics (IV); La satisfacció és cosa de tres. El màrqueting als serveis lingüístics (i V)
/
Cardellach, Maria ;
Graells, Jordi ;
Vilaró i Casalinas, Francesc ;
Puig, Toni (Col·l.)
Sobre les fases de planificació i de producció d'un servei públic. Els articles se centren, en particular, en l'aplicació de les tècniques del màrqueting a l'hora d'elaborar un servei de normalització lingüística. [...]
Llengua i Ús. Barcelona, núm. 3; 4; 5; 6; 7 (1995, Segon Quadrimestre; 1995, Tercer Quadrimestre; 1996, Primer Quadrimestre; 1996, Segon Quadrimestre; 1996, Tercer Quadrimestre), p. 21-26; 22-26; 14-18; 10-16; 13-21 (Plans i Dinamització)
El darrer article, "La satisfacció és cosa de tres. El màrqueting als serveis lingüístics (i V)", inclou un quadre resum dels continguts exposats al llarg de tota la sèrie d'articles.
5 documentos
|
|
4.
|
|
5.
|
|
6.
|
|
7.
|
|
8.
|
|