Results overview: Found 17 records in 0.01 seconds.
Traces. Catalogue, 17 records found
Traces. Catalogue 17 records found  1 - 10next  jump to record:
1.
Pintar com escriure. Una passejada pels museus rierans / Ramon Villalonga, Antònia (Université Lumière Lyon 2) ; Jornada sobre l'obra de creació de Carme Riera, el subjecte de la seducció (1r : 2010 : Barcelona)
Del resum: "El motiu d'aquest article és la ubicació i anàlisi d'un nombre representatiu de pintures que trobam en l'obra literària de Carme Riera, les quals tracen un fil conductor a través de les dones i el paisatge. [...]
2013
Lectora. Revista de dones i textualitat, Núm. 19 (2013), p. 65-80 (Monogràfic: Carme Riera. El subjecte de la seducció)  
2.
Símbols devocionals medievals: Caterina de Siena a través de la literatura i les arts pictòriques / Arronis i Llopis, Carme (Universitat d'Alacant) ; Col·loqui Internacional de Llengua i Literatura Catalanes (15è : 2009 : Lleida)
Anàlisi de la figura de Caterina de Siena en la literatura religiosa i hagiogràfica catalana i en l'iconografia pictòrica medieval.
Actes del Quinzè Col·loqui Internacional de Llengua i Literatura Catalanes. Lleida, 2009, Barcelona : Abadia de Montserrat, 2010 (vol. 2, p. 115-129)  
3.
Sobre uns croquis de Josep Pijoan / Blasco, Anna M. (Fundació Joan Maragall)
Del resum de l'article: "A la biblioteca personal de Joan Maragall es conserva un petit volum d'una edició de butxaca de la Divina Commedia il·lustrat amb mitja dotzena de croquis en carbonet i sanguina. [...]
2013
Haidé. Estudis maragallians, Núm. 2 (2013), p. 87-98 (Dossier)
2 documents
4.
Diàleg dels objectes dalt de l'escenari / Fonalleras, Josep M. (1959-)
Del text destacat: "Fa poc, vaig preguntar al meu fill si recordava res del viatge que vam fer fa uns anys a Bolonya i Ravenna. (. . . ) La pintura de Morandi corre el risc de ser evocada, amb sort, com una cosa diluïda, asèptica, incapaç de deixar una petja clara. [...]
2011
L'Avenç, Núm. 368 (Maig 2011), p. 16-17 (Relats. Ut pictura poesis, 5)
   
5.
La 'Pastoral' de Maragall / Casals, Glòria (Universitat de Barcelona)
L'autora analitza la relació que Maragall va establir amb els pintors catalans del seu temps. A través de fragments de cartes o d'articles de l'escriptor a la premsa, l'autora extreu els gustos i preferències de Maragall sobre pintura així com la relació que estableix entre el llenguatge literari i el pictòric. [...]
Professor Joaquim Molas : memòria, escriptura, història, Barcelona : Universitat de Barcelona, 2003 (vol. 1, p. 301-313)
   
6.
[Mostrador] / Lluc
2005
Lluc, Núm. 844 (Març-Abril 2005), p. 63-64
   
7.
Un viatge a les palpentes / Farrés, Glòria
Sobre l'obra del polonès Zbigniew Herbert i les anècdotes de viatges que explica en la seva obra 'Un bàrbar al jardí'.
2010
Avui Cultura, 25 Febrer 2010, p. 6 (Anàlisi)  
8.
From Ekphrasis to Short Story: Carme Riera's (Dis)abling on the Image in 'Una primavera per a Domenico Guarini' and 'Epitelis tendríssims' / González, Josefina
Anàlisi del concepte d'"ècfrasi" aplicat a l'obra 'Una primavera per a Domenico Guarini', de Carme Riera, basada en la pintura "Primavera", de Boticelli. La segona part de l'article analitza les tècniques literàries emprades a 'Epitelis tendríssims'.
Catalan Review. Barcelona, Vol. XV, núm. 2 (2001), p. 79-93
   
9.
[Aparador] / Pino, Ester ; Pino, Ester (Coord.) ; Jaruchik, Esdres
Inclou una breu nota informativa sobre cada llibre citat. El llibre 'Viatge a París' aplega les cròniques escrites per Santiago Rusiñol des de París per al diari 'La Vanguardia', publicades després en dos llibres, 'Desde el Molino' i 'Impresiones de arte', traduïts ara per Montserrat Palau, i els articles de Miquel Utrillo i Ramon Casas per a la revista 'Pèl & Ploma'. [...]
Benzina. Barcelona, núm. 18 (2007, Agost), p. 82-84  
10.
Vinyoli i l'art / Goday, Sebastià ; Simposi Internacional Joan Vinyoli (1r : 2004 : Santa Coloma de Farners)
L'estudi, que es vol continuador del treball citat d'Àlex Susanna, ressegueix la petja de diverses obres d'art en la poesia de Joan Vinyoli, ja sigui d'una manera explícita o bé implícita. L'autor refereix, una per una, aquestes fonts, de les quals dinou són citacions directes i, encara, dues més són referències indirectes o bé dedicatòries. [...]
I cremo tot en cant: Actes del 1r. Simposi Internacional Joan Vinyoli, Barcelona : Abadia de Montserrat, 2006 (p. 261-271)
   

Traces. Catalogue : 17 records found   1 - 10next  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.
Haven't found what you were looking for? Try your search on other servers:
Pintura italiana in Amazon
Pintura italiana in Google Books
Pintura italiana in Google Scholar
Pintura italiana in Google Web
Pintura italiana in INSPIRE
Pintura italiana in NEBIS
Pintura italiana in Scirus