Resultados globales: 6 registros encontrados en 0.01 segundos.
Traces. Catálogo, Encontrados 6 registros
Traces. Catálogo Encontrados 6 registros  
1.
[Actituds i preferències lingüístiques dels alumnes universitaris (1r curs d'Ed. Infantil i Primària) vers el català/castellà i anglès] / Estors Sastre, Laura ; Pradilla i Cardona, Miquel Àngel (Presentació de l'acte) ; Xarxa CRUSCAT. Institut d'Estudis Catalans ; Institut d'Estudis Catalans ; Jornades La recerca sociolingüística en l'àmbit de la llengua catalana (4s : 2018 : Barcelona)
Pertanyent a la mesa de psicologia lingüística, la ponent comunica una recerca sobre actituds lingüístiques d'alumnes universitaris envers el català, el castellà i l'anglès.
Barcelona : Institut d'Estudis Catalans, 2018  
2.
[Discussió] / Boyer, Henri ; Fukuda, Makiko ; Comellas, Pere ; Estors Sastre, Laura ; Boix i Fuster, Emili ; Sassi, Massimiliano ; Rosselló, Carles de ; Fabà, Albert ; Puigdevall Serralvo, Maite ; Sanvicén i Torné, Paquita ; Torrens Guerrini, Rosa Maria ; Sabaté i Dalmau, Maria ; Pradilla i Cardona, Miquel Àngel ; Massaguer, Marina (Moderadora) ; Xarxa CRUSCAT. Institut d'Estudis Catalans ; Institut d'Estudis Catalans ; Jornades La recerca sociolingüística en l'àmbit de la llengua catalana (3s : 2016 : Barcelona)
Debat sobre les comunicacions de la mesa d'immigració i llengua.
Barcelona : Institut d'Estudis Catalans, 2016  
3.
[L'adquisició del català com a llengua estrangera en el context multilingüe barcelonès: Estudi sobre les variables que intervenen en el procés d'aprenentatge d'alumnes adults indoirànics, arabòfons, sinoparlants i castellanoparlants] / Estors Sastre, Laura ; Massaguer, Marina (Presentació de l'acte) ; Xarxa CRUSCAT. Institut d'Estudis Catalans ; Institut d'Estudis Catalans ; Jornades La recerca sociolingüística en l'àmbit de la llengua catalana (3s : 2016 : Barcelona)
Pertanyent a la mesa d'immigració i llengua, la ponent exposa un resum de la tesi doctoral sobre l'adquisició del català a Barcelona per grups adults arabòfons, castellanòfons, sinòfons i d'origen indoirànic.
Barcelona : Institut d'Estudis Catalans, 2016  
4.
Les Actituds lingüístiques segons l'origen dels aprenents de català com a llengua d'acollida / Estors Sastre, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona)
De l'abstract: "Aquest article se centra en les actituds lingüístiques de quatre grups d'aprenents de català amb diverses L1: àrab, panjabi/urdú, xinès i castellà. A partir de la descripció de la situació sociolingüística dels seus països d'origen, intentem establir relacions entre el tipus d'actituds i els nous constructes motivacionals a l'hora d'aprendre el català en un context multilingüe com el de Barcelona. [...]
patrons de conducta lingüística per part dels neoparlants i dels parlants autòctons -com a agents lingüístics i socials- a l'hora de compartir responsabilitats per fer del català una llengua d'acollida real".

2014
Treballs de sociolingüística catalana, Núm. 24 (2014), p. 153-171 (Monogràfic: Les ideologies lingüístiques)  
5.
L'adquisició del català com a llengua estrangera en el context multilingüe barcelonès. Estudi sobre les variables que intervenen en el procés d'aprenentatge d'alumnes adults indoirànics, arabòfons, sinoparlants i castellanoparlants / Estors Sastre, Laura ; Bartra, Anna (Direcció de tesi) ; Argenter, Joan A. (Direcció de tesi) ; Departament de Filologia Catalana. Universitat Autònoma de Barcelona ; Universitat Autònoma de Barcelona
"El fet migratori representa un important aspecte de la realitat catalana: […] la població estrangera representa un 15% de la població a Catalunya. Actualment, el col·lectiu procedent del Marroc continua essent el més nombrós tant a Catalunya com a la ciutat de Barcelona. [...]
[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2014

Inclou quatre annexos: fitxa de sol·licitud que han d'omplir els estudiants que vulguin fer un estudi al Centre de Normalització Lingüística de Barcelona (p. 384), model d'autorització d'enregistrament de veu emprat durant la recopilació de dades (p. 385), pautes d'actuació i guió de les entrevistes dutes a terme com a treball de camp (p. 386-388) i llistat d'etiquetes dels valors de les variables (p. 389-397)

2 documentos
6.
Els determinants del coneixement lingüístic de la població immigrada: Una aproximació economètrica aplicada al cas del català / Di Paolo, Antonio (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Estors Sastre, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona)
De la sinopsi de l'article: "En aquest article s'analitza el procés d'aprenentatge lingüístic dels nouvinguts, fent servir un model economètric que permet considerar en el terreny empíric l'efecte dels tres elements clau per a l'aprenentatge lingüístic, segons una perspectiva econòmica: l'exposició a la llengua, la intensitat de l'exposició i l'eficiència en l'aprenentatge lingüístic. [...]
2010
Llengua i Ús, Núm. 47 (Primer quadrimestre 2010), p. 68-79 (Recerca)  

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.
¿No ha encontrado lo que estaba buscando? Intente su búsqueda en:
Estors Sastre, Laura en Amazon
Estors Sastre, Laura en Google Books
Estors Sastre, Laura en Google Scholar
Estors Sastre, Laura en Google Web
Estors Sastre, Laura en INSPIRE
Estors Sastre, Laura en NEBIS
Estors Sastre, Laura en Scirus