Resultados globales: 493 registros encontrados en 0.02 segundos.
Traces. Catálogo, Encontrados 493 registros
Traces. Catálogo Encontrados 493 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro:
1.
Vint-i-cinc anys ensenyant a escriure / Guitart, Anna
Sobre la iniciativa que ha emprès l'Escola d'Escriptura de l'Ateneu Barcelonès per celebrar el seu 25è aniversari i que consisteix en una sèrie de vídeos en què es llegeix en veu alta el primer paràgraf d'un llibre.
2023
Ara. Ara Llegim, 2 desembre 2023, p. 40 (Opinió. A peu de pàgina)  
2.
"No pot ser que parlar valencià siga un acte de militància" / Tena, Violeta
Entrada: "Adela Costa (Gandia, Safor, 1941) és un d'aquells rostres poc coneguts, però que va fer possible que, al País Valencià, es bastira una xarxa de docents a favor de la llengua. Fundadora de la Tramuntana, la primera escola en català del País Valencià, i membre de l'Institut de Ciències de l'Educació, des d'on es va facilitar l'aprenentatge de l'idioma als docents a la dècada dels vuitanta, 'El Temps' conversa amb ella sobre ensenyament, llengua i futur.
2023
El Temps, Núm. 2032 (23 maig 2023), p. 55-58 (Mirador. Llengua)  
3.
Una immersió que esquitxi els pares / Pla Nualart, Albert
Sobre el canvi de criteri d'accés als cursos de català del CPNL adreçats als pares de les escoles públiques.
2022
Ara, 4 desembre 2022, p. 43 (Debat)
   
4.
¿Pots aprendre a escriure? / Gurt, Carlota
Sobre les escoles d'escriptura i si s'hi pot o no aprendre a escriure.
2022
Ara. Ara Llegim, 19 novembre 2022, p. 47 (Opinió. L'escriptora accidental)  
5.
Ferrater, Gabriel, 'Curs de literatura catalana contemporània' / Murgades, Josep (Universitat de Barcelona)
2021
Llengua & Literatura, Núm. 31 (2021), p. 210-213 (Ressenyes i notes crítiques. Ressenyes individuals)  
6.
Curs extraordinari de la Universitat de Saragossa, "El "continuum románico. La transición entre las lenguas románicas, la intercomprensión y las variedades lingüísticas de frontera" (15-16 de juliol de 2020) / Moret Oliver, Maria Teresa (Universitat de Saragossa)
2021 - 10.2436/er.v43i0.148899
Estudis Romànics, Vol. 43 (2021), p. 619 (Crònica)
2 documentos
7.
Seminari de sociolingüística i política lingüística del CUSC - Centre de Recerca en Sociolingüística i Comunicació de la Universitat de Barcelona (curs 2019/2020) / Giménez García, Roser (Universitat de Barcelona) ; Flors Mas, Avel·lí (Universitat de Barcelona)
Sobre les onze sessions del Seminari de sociolingüística i política lingüística del CUSC del curs 2019-2020. Els autors citats hi participaren.
2021 - 10.2436/er.v43i0.148880
Estudis Romànics, Vol. 43 (2021), p. 599-600 (Crònica)
2 documentos
8.
Gabriel Ferrater, lector i crític / Pagès Jordà, Vicenç
Sobre el vessant de Gabriel Ferrater com a lector i crític, especialment sobre les seves valoracions en informes editorials i conferències. També fa consideracions sobre el valor literari d'alguns autors catalans i la seva presència a les lectures obligatòries i a les aules.
2022
Ara. Ara Llegim, 29 gener 2022, p. 46 (El lector accidental)  
9.
Es pot ensenyar a escriure literatura? / Nopca, Jordi
Sobre l'auge de les escoles d'escriptura creativa i sobre l'aparició de diversos llibres que aborden el fet literari.
2021
Ara. Ara Llegim, 1 maig 2021, p. 38-39  
10.
L'aportació d'Antoni Devesa a la transmissió del català durant el tardofranquisme a Sabadell / Casals, Daniel
2020
Serra d'Or, Núm. 732 (Desembre 2020), p. 25-27 (Fets i opinions)
   

Traces. Catálogo : Encontrados 493 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.
¿No ha encontrado lo que estaba buscando? Intente su búsqueda en:
Cursos en Amazon
Cursos en Google Books
Cursos en Google Scholar
Cursos en Google Web
Cursos en INSPIRE
Cursos en NEBIS
Cursos en Scirus