1.
|
|
2.
|
|
3.
|
|
4.
|
|
5.
|
|
Anna M. Moreno, Francesco Ardolino & Jordi Malé (eds.), 'Manuel de Pedrolo, una mirada oberta. Noves perspectives crítiques i didàctiques'
/
Torra, Pere (Universitat de Barcelona)
El recull abasta la totalitat de la producció pedroliana i conté contribucions sobre narrativa, poesia, teatre, articles, diaris i traducció. A més, s'obre a diverses disciplines,com el món audiovisual, la presència de l'obra de l'escriptor a internet i l'enfocament didàctic. [...]
2021 - 10.7203/caplletra.71.21042
Caplletra, Núm. 71 (Tardor 2021), p. 265-269 (Ressenyes)
2 documentos
|
|
6.
|
SOS: ensenyar literatura catalana
/
Col·lectiu Pere Quart
L'article consisteix en la transcripció d'una taula rodona organitzada pel Col·lectiu Pere Quart. En el debat, moderat per Andreu Freixes, els ponents exposen les seves idees sobre l'estat de l'ensenyament de la literatura catalana i també sobre el paper del professorat. [...]
2017
L'Avenç, Núm. 430 (Gener 2017), p. 26-33 (Focus. Taula rodona)
|
|
7.
|
|
'La llengua i la literatura catalanes a les aules del segle XXI'
/
Comadran, Marc (Universitat Autònoma de Barcelona)
L'obra citada aplega les intervencions del Primer Simposi sobre l'Ensenyament de la Llengua i la Literatura Catalanes a la Secundària i a la Universitat que va tenir lloc el 14 d'octubre de 2009 a la Sala Prat de la Riba de l'Institut d'Estudis Catalans, organitzat pel Departament de Filologia Catalana de la Universitat Autònoma de Barcelona.
2014
Llengua & Literatura, Núm. 24 (2014), p. 214-218 (Ressenyes i notes crítiques)
|
|
8.
|
|
9.
|
¿Quin espai donem a la literatura?
/
L'Avenç
El text és la transcripció d'una taula rodona celebrada el 13 de març del 2006 a l'Ateneu Barcelonès. Els participants discuteixen el lloc que ocupa l'ensenyament de la literatura (i com aquest es relaciona amb el de la llengua) sobretot en l'educació secundària. [...]
2006
L'Avenç. Barcelona, núm. 313 (2006, Maig), p. 10-16 (L'opinió. Taula rodona)
|
|