Resultados globales: 6 registros encontrados en 0.01 segundos.
Traces. Catálogo, Encontrados 6 registros
Traces. Catálogo Encontrados 6 registros  
1.
Autobiografies lingüístiques d'infants que viuen en una societat de llengües en contacte / Areny Cirilo, Dolors (Societat Catalana de Sociolingüística. Institut d'Estudis Catalans)
De l'abstract: "En aquest article es reporten els resultats d'una investigació etnogràfica realitzada a partir de la recopilació d'un corpus de textos autobiogràfics, procedent d'una mostra d'alumnes d'una escola primària de Barcelona. [...]
2014
Treballs de sociolingüística catalana, Núm. 24 (2014), p. 13-56 (Monogràfic: Les ideologies lingüístiques)

Inclou una selecció de les teories infantils  

2.
L'«acomodació» de la població escolar amazigòfona a Catalunya / Areny Cirilo, Dolors
De l'abstract: "En aquest article s'analitza la problemàtica de la infància procedent de la primera generació d'immigrants amazigòfons que s'incorporen al sistema escolar de Catalunya, amb la intencionalitat de fonamentar una proposta psicopedagògica encaminada a crear un model escolar de coexistència lingüística. [...]
2007
Revista de Llengua i Dret, Núm. 47 (juny 2007), p. 353-385 (Estudis sobre política lingüística i sociolingüística)  
3.
Llengua d'ús principal de les xarxes socials dels infants bilingües inicials: anàlisi dels factors intervinents / Areny Cirilo, Dolors (Societat Catalana de Sociolingüística. Institut d'Estudis Catalans)
"En aquest article es comuniquen els resultats d'un estudi sobre les xarxes socials establertes en un entorn escolar de primària, fent una atenció especial a les xarxes personals dels infants bilingües inicials. [...]
2013
Treballs de sociolingüística catalana, Núm. 23 (2013), p. 303-341 (Secció miscel·lània)

Inclou annexos amb els models dels instruments d'anàlisi utilitzats a les enquestes i amb una sèrie de gràfics explicatius (p. 332-341)  

4.
Les xarxes socials entre iguals: element clau d'identificació amb la societat d'acollida / Areny Cirilo, Dolors
De l'article introductori de la revista: "L'article de M. Dolors Areny analitza els usos lingüístics de tres grups d'alumnes amazigòfons d'11 i 12 anys d'escoles situades, respectivament, a Vic, Barcelona i Piera. [...]
s'identifiquin amb la societat d'acollida".

2010
Llengua, societat i comunicació, Núm. 8 (2010), p. 43-53 (Monogràfic: Llengua i immigració)  
5.
Cap a una (re)construcció social de la realitat sociolingüística catalana, des de l'escola primària / Areny Cirilo, Dolors ; Jornades Llengua i Ensenyament (2s : 2005)
L'estudi proposa transformar les representacions lingüístiques del català i orientar els processos bàsics de socialització dels infants des de l'escola primària. Per a l'autora, la figura del mestre juga un paper clau com a model de comportament lingüístic.
2010
Treballs de sociolingüística catalana, Núm. 20 (2010), p. 277-289 (Part III. Actuacions)  
6.
El Projecte Lingüístic de Centre / Areny Busquets, Maria ; Areny Cirilo, Dolors ; Llansana Gonzàlez, Joan Josep
Sobre el Projecte Lingüístic de Centre en el Nou Sistema Educatiu.
1994
Escola catalana. Barcelona, Any XXIX, Núm. 306 (1994, Gener), p. 32-35 (Educació. Monogràfic: Especial Llengua i Reforma)
   

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.
¿No ha encontrado lo que estaba buscando? Intente su búsqueda en:
Areny Cirilo, Dolors en Amazon
Areny Cirilo, Dolors en Google Books
Areny Cirilo, Dolors en Google Scholar
Areny Cirilo, Dolors en Google Web
Areny Cirilo, Dolors en INSPIRE
Areny Cirilo, Dolors en NEBIS
Areny Cirilo, Dolors en Scirus