1.
|
|
2.
|
|
3.
|
|
4.
|
|
El màrqueting als serveis lingüístics. Introducció (I); Pensant en tu. El màrqueting als serveis lingüístics (II); Pensant en tot. El màrqueting als serveis lingüístics (III); I a qui li ho va dir? El màrqueting als serveis lingüístics (IV); La satisfacció és cosa de tres. El màrqueting als serveis lingüístics (i V)
/
Cardellach, Maria ;
Graells, Jordi ;
Vilaró i Casalinas, Francesc ;
Puig, Toni (Col·l.)
Sobre les fases de planificació i de producció d'un servei públic. Els articles se centren, en particular, en l'aplicació de les tècniques del màrqueting a l'hora d'elaborar un servei de normalització lingüística. [...]
Llengua i Ús. Barcelona, núm. 3; 4; 5; 6; 7 (1995, Segon Quadrimestre; 1995, Tercer Quadrimestre; 1996, Primer Quadrimestre; 1996, Segon Quadrimestre; 1996, Tercer Quadrimestre), p. 21-26; 22-26; 14-18; 10-16; 13-21 (Plans i Dinamització)
El darrer article, "La satisfacció és cosa de tres. El màrqueting als serveis lingüístics (i V)", inclou un quadre resum dels continguts exposats al llarg de tota la sèrie d'articles.
5 documents
|
|
5.
|
|
6.
|
|
7.
|
|
8.
|
|
Lingüística catalana: notícia de les publicacions de 1995
/
Lorente Casafont, Mercè
A part dels estudis citats, s'ementen els monogràfics dels números de les revistes següents: els números 35, 36 i 37 de 'Randa' dedica una miscel·lània d'homenatge a Josep M. Llompart; els números 22, 23 i 24 de 'Revista de Llengua i Dret' inclouen diversos articles sobre lingüística i dret i els números 17 i 18 de 'Caplletra' estan dedicats a la lexicografia i a la fraseologia respectivament.
1996
Serra d'Or. Barcelona, Any XXXVIII, Núm. 443 (1996, Novembre), p. 67-71 (Llibres)
|
|
9.
|
|
10.
|
|